آموزش پژوهی آموزگار کلاس سوم بر طرف نمودن مشکل بیش فعالی دانش آموز پایه سوم دبستان

آموزش پژوهی آموزگار کلاس سوم

بر طرف نمودن مشکل بیش فعالی دانش آموز پایه سوم دبستان

نمونه ای کامل و آماده با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۲۵ صفحه

سایت smartilamedu تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت آموزش پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است.تیم تخصصی ما اصالت آموزش پژوهی آموزگار کلاس سوم را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

آموزش پژوهی

فایل حاضر بر اساس جدید ترین تجربیات تیم تحریریه سایت آموزشی ما می باشد . و امید است نیاز شما دانش پژوهان عزیز را در زمینه تدوین آموزش پژوهی مرتفع سازد.

پشتیبانی فنی و محتوایی سایت به صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته در خدمت شما عزیزان می باشد.

آموزش پژوهی

سرفصلهای موجود در آموزش پژوهی آموزگار کلاس سوم به قرار زیر است :

  • عنوان مطلب پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکل بیش فعالی دانش آموز پایه سوم دبستان
  • سرآغاز سخن پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکل بیش فعالی دانش آموز پایه سوم دبستان
  • دیباچه پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکل بیش فعالی دانش آموز پایه سوم دبستان
  • درک مشکل پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکل بیش فعالی دانش آموز پایه سوم دبستان
  • بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکل بیش فعالی دانش آموز پایه سوم دبستان
  • تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکل بیش فعالی دانش آموز پایه سوم دبستان
  • مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکل بیش فعالی دانش آموز پایه سوم دبستان
  • بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با بر طرف نمودن مشکل بیش فعالی دانش آموز پایه سوم دبستان
  • وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات بر طرف نمودن مشکل بیش فعالی دانش آموز پایه سوم دبستان
  • بررسی بیشتر در رابطه با بر طرف نمودن مشکل بیش فعالی دانش آموز پایه سوم دبستان
  • ارائه مستندات پیرامون بر طرف نمودن مشکل بیش فعالی دانش آموز پایه سوم دبستان
  • پیش بینی نتایج در مورد بر طرف نمودن مشکل بیش فعالی دانش آموز پایه سوم دبستان
  • راهکارها پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکل بیش فعالی دانش آموز پایه سوم دبستان
  • رفرنس و منبع مورد استفاده بر طرف نمودن مشکل بیش فعالی دانش آموز پایه سوم دبستان

آنچه پیوست این فایل علاوه بر فایل اصلی وجود دارد عبارت است از :

  • معرفی موقعیت (تحلیل موقعیت)
  • توصیف
    استنباط
  • بازنگری
  • بررسی مشکلات موجود
  • قضاوت و مسئله یابی(بررسی تفاوت بین انتظارات و سطح مطلوب یا وضعیت موجود بررسی شده)
  • تبیین مساله شناسایی شده: (به همراه دلایل و مستندات آن و دانش پشتیبان)
  • راه حل ها یا ایده های انتخابی آموزش پژوهی
  • ایده یا راه حل انتخابی، دلایل و مستندات آن
  • تدوین طرح اجرایی
  • هدف / اهداف اجرای ایده و یا راه حل
  • نیازهای مخاطبان طرح
  • منابع و مواد و رسانه های مورد نیاز
  • گام های اجرای طرح آموزش پژوهی
  • معیارهای موفقیت برنامه
  • گزارش اجرای ایده و ارزشیابی طرح
  • زمان و مکان اجرای طرح
  • گزارش روایی از اجرای طرح
  • توصیف
  • استنباط
  • بازنگری
  • قضاوت
  • بازخوردهای دانش آموزان و تفسیر آن
  • خود ارزیابی کلی(طراحی و اجرای طرح و ایده)
  • منابع و ماخذ

آموزش پژوهی کاملا بر اساس فرم های پیوست ۲ و ۳ دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ می باشد.

گرد آوري شواهد یک
براي گرد آوري اطلاعات روشهاي متعددي وجود داشت. در این پژوهش ، از چند روش به صورت تركيبي براي جمع آوري اطلاعات استفا ده نمودم . در اين پژوهش روشهاي مشاهده ، و مصاحبه واسناد را انتخاب شده است. از طريق مشاهده رفتارهاي او را زير نظر گرفته واطلاعات لازم را جمع آوری نمودم و با مصاحبه با همکاران مدرسه و والدین مهدی سابقه رفتاری اواطلاعات لازم بدست آمد . او نظم كلاس را بر هم مي زد و درچنين محيطي آموزش امكان پذير نبود.
وقتی درکلاس وقتی به خاطر کار های نابهنجارش به او تذکر می دادم مهدی با لحن بدی جواب می داد یک روز از او خواستم که به خاطر بی ادبی اش ، معذرت بخواهد این کار را نکرد ،بچه بسیار لجباز وکج خلقی بود. مجبور می شدم نصف زنگ کلاس را برای آرام کردن او ومیانجیگری دعواهای او با بچه ها بگذارم. مرتبا با خود می اند یشیدم چرا؟ چگونه می توانم ؟تا اینکه به خودم گفتم ؛ این بچه که تقصیری ندارد بلکه روابط غلط خانوادگی اورا بدین شکل بار آورده است در واقع او دچار مشکلات رفتاری وروانی است که باید حل شوند . لذا مسئله را با یکی از مشاوران ارشد منطقه در میان گذاشتم ایشان راهنماییهای لازم را جهت حل مشکل ارائه نمود . سپس با دو تن از مشاورين همکار در اين زمينه مشورت كردم آن ها نيز راهنمايهاي لازم را عرضه داشتند . بعد به دنبال كتابهاي روانشناسي اختلالهاي رفتاري، روانشناسي رشد ، روابط انساني در آموزشگاه و تحقيقاتي كه در اين زمينه انجام گرفته بود رفته ومورد مطالعه قرار دادم تا ببينم مشكل را چگونه مي توانم حل نمايم . او دانش آموزی است كه رفتارهاي ايشان مغاير با مقررات كلاس مي باشد . بیشترین پول توجیبی را به مدرسه می آورد وهرروز کیفش پر از خوراکی بود، کتابها کهنه و دفترچه هایش رنگارنگ اما بدون انجام هیچ تکلیفی در آنها ، خطش بسیار ناخوانا ونارسا بود همه حروف را بهم می چسباند وقتی مشاهدات من کامل می شد نتایج زیر خود را نشان میداد:

شما عزیزان می توانید آموزش پژوهی آموزگار کلاس سوم که بر اساس اخرین بخش نامه آپدیت و بروز رسانی شده است را در این سایت خریداری کنید.

آموزش پژوهی

در فایل حاضر نهایت سعی و دقتمان را نموده ایم که پژوهش عملی دقیقی بر اساس آخرین تجربیاتمان در قالب آموزش پژوهی جهت فرهنگیان عزیز ، دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ فراهم نماییم .

آموزش پژوهی

با این حال پشتیبانی آنلاین ما جهت رسیدگی به راهنمایی و مشاوره ، مشکلات دانلود و هرگونه اعمال نظر های شخصی شما عزیزان فعال می باشد . امیدواریم فایل حاضر بتواند رضایت شما عزیزان را در این زمینه جلب نماید. همانطور که گفتیم پیوست های پر شده و تکمیل آموزش پژوهی نیز که شامل موارد زیر است در فایل دانلودی موجود می باشد:

آموزش پژوهی

آموزش پژوهی

۶۳۴

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0