آموزش پژوهی زبان انگلیسی دبیرستان چگونگی تغیر در رفتارهای نامناسب دانش آموزان

آموزش پژوهی زبان انگلیسی دبیرستان

چگونگی تغیر در رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش های نوین تدریس

نمونه ای کامل و آماده با فرمت ورد و قابل ویرایش

سایت smartilamedu تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت آموزش پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است.تیم تخصصی ما اصالت آموزش پژوهی زبان انگلیسی دبیرستان را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

آموزش پژوهی

فایل حاضر بر اساس جدید ترین تجربیات تیم تحریریه سایت آموزشی ما می باشد . و امید است نیاز شما دانش پژوهان عزیز را در زمینه تدوین آموزش پژوهی مرتفع سازد.

پشتیبانی فنی و محتوایی سایت به صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته در خدمت شما عزیزان می باشد.

آموزش پژوهی

سرفصلهای موجود در آموزش پژوهی زبان انگلیسی دبیرستان به قرار زیر است :

  • عنوان مطلب پیرامون قضیه چگونگی تغیر در رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش های نوین تدریس
  • سرآغاز سخن پیرامون قضیه چگونگی تغیر در رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش های نوین تدریس
  • دیباچه پیرامون قضیه  چگونگی تغیر در رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش های نوین تدریس
  • درک مشکل پیرامون قضیه چگونگی تغیر در رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش های نوین تدریس
  • بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه چگونگی تغیر در رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش های نوین تدریس
  • تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه چگونگی تغیر در رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش های نوین تدریس
  • مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه چگونگی تغیر در رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش های نوین تدریس
  • بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با چگونگی تغیر در رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش های نوین تدریس
  • وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات چگونگی تغیر در رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش های نوین تدریس
  • بررسی بیشتر در رابطه با چگونگی تغیر در رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش های نوین تدریس
  • ارائه مستندات پیرامون چگونگی تغیر در رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش های نوین تدریس
  • پیش بینی نتایج در مورد چگونگی تغیر در رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش های نوین تدریس
  • راهکارها پیرامون قضیه چگونگی تغیر در رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش های نوین تدریس
  • رفرنس و منبع مورد استفاده چگونگی تغیر در رفتارهای نامناسب دانش آموزان با روش های نوین تدریس

آنچه پیوست این فایل علاوه بر فایل اصلی وجود دارد عبارت است از :

  • معرفی موقعیت (تحلیل موقعیت)
  • توصیف
    استنباط
  • بازنگری
  • بررسی مشکلات موجود
  • قضاوت و مسئله یابی(بررسی تفاوت بین انتظارات و سطح مطلوب یا وضعیت موجود بررسی شده)
  • تبیین مساله شناسایی شده: (به همراه دلایل و مستندات آن و دانش پشتیبان)
  • راه حل ها یا ایده های انتخابی آموزش پژوهی
  • ایده یا راه حل انتخابی، دلایل و مستندات آن
  • تدوین طرح اجرایی
  • هدف / اهداف اجرای ایده و یا راه حل
  • نیازهای مخاطبان طرح
  • منابع و مواد و رسانه های مورد نیاز
  • گام های اجرای طرح آموزش پژوهی
  • معیارهای موفقیت برنامه
  • گزارش اجرای ایده و ارزشیابی طرح
  • زمان و مکان اجرای طرح
  • گزارش روایی از اجرای طرح
  • توصیف
  • استنباط
  • بازنگری
  • قضاوت
  • بازخوردهای دانش آموزان و تفسیر آن
  • خود ارزیابی کلی(طراحی و اجرای طرح و ایده)
  • منابع و ماخذ

آموزش پژوهی کاملا بر اساس فرم های پیوست ۲ و ۳ دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ می باشد.

توصيف وضعيت موجود و تشخيص مسئله:
اينجانب …………. با کد پرسنلی …………….. ، با مدرک تحصیلی فوق دیپلم زبان انگلیسی مدت ………… سال است که به عنوان دبیر زبان انگلیسی ، تعلیم و تربیت قرزندان این خاک را انجام می دهم . مدرسه تثبیتی من در سال جاری آموزشگاه ………… شهرستان ………. واقع در استان ………… می باشد . پایه تحصیلی مورد پژوهش ، سوم راهنمایی می باشد .
اوايل سال تحصيلی بود که هر جلسه به کلاس وارد می شدم، مي ديدم توسط نماينده ی کلاس اسامي يک سری از دانش آموزان بر روی تخته نوشته شده است. وقتی که رفتار آنها را زير نظر داشتم ديدم که آنها همان دانش آموزان قد بلند کلاس هستند که بعضي از آنها مي خواهند قدرت بدنی خود را به ساير بچه ها، نشان داده و قلدری کنند و گروه انتخابي خود را تکاوران سوسانو نامگذاری کرده بودند. از طرفی يک روز بر حسب اتفاق، وقتي که به کلاس وارد شدم نوشته ا ی را بر روی تخته مشاهده نمودم، که نشان از تاثير سوسانو در بين بچه ها داشت.. اينجانب به اين فکر نکردم که از طرف چه کساني نوشته شده و چرا؟ ولی به اين فکر بودم که، چگونه مي توان الگوی بهتری از سوسانو به دانش آموزان خود معرفي نمود؟ همچنين هميشه مي ديدم دو نفر از رديف آخر کلاس موقعي که از نظر آنها من متوجه نبودم سر خود را پايين انداخته و مشغول يک کاری هستند. برای متوجه نمودن آنها به تدريس و اشتباه خود از برنامه ی انضباطي ده مرحله ای مانند استفاده از الگوسازی مثبت و سئوال نمودن(هوک، پيتر، و واس، اندی،۲۰۰۴) سعي نمودم آنها را به انتخاب رفتار مناسب هدايت نمايم ولي آنها باز هم به کار خود ادامه مي دادند تا اينکه مجبور شدم جهت بررسي موضوع به آنها در کلاس نزديک شوم. مشاهده کردم که روی صندلي خود عکسي را کشيده و کتابي غير از کتاب آن زنگ در دست دارند اولش ناراحت شدم ولي سريعاً خودم را کنترل نموده و بر نقاشي زيبايي که کشيده بودند آفرين گفته و گفتم به جای اين، تصوير يک گل را مي کشيديد. در جواب گفتند « برايمان فرقي نمي کند فقط منتظر بوديم يک نفر بياييد و به ما به خاطر نقاشي هايي زيبايي که مي کشيم آفرين بگويد ».

شما عزیزان می توانید آموزش پژوهی زبان انگلیسی دبیرستان که بر اساس اخرین بخش نامه آپدیت و بروز رسانی شده است را در این سایت خریداری کنید.

آموزش پژوهی

در فایل حاضر نهایت سعی و دقتمان را نموده ایم که پژوهش عملی دقیقی بر اساس آخرین تجربیاتمان در قالب آموزش پژوهی جهت فرهنگیان عزیز ، دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ فراهم نماییم .

آموزش پژوهی

با این حال پشتیبانی آنلاین ما جهت رسیدگی به راهنمایی و مشاوره ، مشکلات دانلود و هرگونه اعمال نظر های شخصی شما عزیزان فعال می باشد . امیدواریم فایل حاضر بتواند رضایت شما عزیزان را در این زمینه جلب نماید. همانطور که گفتیم پیوست های پر شده و تکمیل آموزش پژوهی نیز که شامل موارد زیر است در فایل دانلودی موجود می باشد:

آموزش پژوهی

آموزش پژوهی

۹۳

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0