آموزش پژوهی مدیر مقطع ابتدایی علاقه مند نمودن دانش آموزان آموزشگاهم به شرکت در مسابقات علمی و فرهنگی

آموزش پژوهی مدیر مقطع ابتدایی

علاقه مند نمودن دانش آموزان آموزشگاهم به شرکت در مسابقات علمی و فرهنگی

نمونه ای کامل و آماده با فرمت ورد و قابل ویرایش

سایت smartilamedu تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت آموزش پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است.تیم تخصصی ما اصالت آموزش پژوهی مدیر مقطع ابتدایی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

آموزش پژوهی

فایل حاضر بر اساس جدید ترین تجربیات تیم تحریریه سایت آموزشی ما می باشد . و امید است نیاز شما دانش پژوهان عزیز را در زمینه تدوین آموزش پژوهی مرتفع سازد.

پشتیبانی فنی و محتوایی سایت به صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته در خدمت شما عزیزان می باشد.

آموزش پژوهی

سرفصلهای موجود در آموزش پژوهی مدیر مقطع ابتدایی به قرار زیر است :

  • عنوان مطلب پیرامون قضیه علاقه مند نمودن دانش آموزان آموزشگاهم به شرکت در مسابقات علمی و فرهنگی
  • سرآغاز سخن پیرامون قضیه علاقه مند نمودن دانش آموزان آموزشگاهم به شرکت در مسابقات علمی و فرهنگی
  • دیباچه پیرامون قضیه  علاقه مند نمودن دانش آموزان آموزشگاهم به شرکت در مسابقات علمی و فرهنگی
  • درک مشکل پیرامون قضیه علاقه مند نمودن دانش آموزان آموزشگاهم به شرکت در مسابقات علمی و فرهنگی
  • بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه علاقه مند نمودن دانش آموزان آموزشگاهم به شرکت در مسابقات علمی و فرهنگی
  • تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه علاقه مند نمودن دانش آموزان آموزشگاهم به شرکت در مسابقات علمی و فرهنگی
  • مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه علاقه مند نمودن دانش آموزان آموزشگاهم به شرکت در مسابقات علمی و فرهنگی
  • بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با علاقه مند نمودن دانش آموزان آموزشگاهم به شرکت در مسابقات علمی و فرهنگی
  • وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات علاقه مند نمودن دانش آموزان آموزشگاهم به شرکت در مسابقات علمی و فرهنگی
  • بررسی بیشتر در رابطه با علاقه مند نمودن دانش آموزان آموزشگاهم به شرکت در مسابقات علمی و فرهنگی
  • ارائه مستندات پیرامون علاقه مند نمودن دانش آموزان آموزشگاهم به شرکت در مسابقات علمی و فرهنگی
  • پیش بینی نتایج در مورد علاقه مند نمودن دانش آموزان آموزشگاهم به شرکت در مسابقات علمی و فرهنگی
  • راهکارها پیرامون قضیه علاقه مند نمودن دانش آموزان آموزشگاهم به شرکت در مسابقات علمی و فرهنگی
  • رفرنس و منبع مورد استفاده علاقه مند نمودن دانش آموزان آموزشگاهم به شرکت در مسابقات علمی و فرهنگی

آنچه پیوست این فایل علاوه بر فایل اصلی وجود دارد عبارت است از :

  • معرفی موقعیت (تحلیل موقعیت)
  • توصیف
    استنباط
  • بازنگری
  • بررسی مشکلات موجود
  • قضاوت و مسئله یابی(بررسی تفاوت بین انتظارات و سطح مطلوب یا وضعیت موجود بررسی شده)
  • تبیین مساله شناسایی شده: (به همراه دلایل و مستندات آن و دانش پشتیبان)
  • راه حل ها یا ایده های انتخابی آموزش پژوهی
  • ایده یا راه حل انتخابی، دلایل و مستندات آن
  • تدوین طرح اجرایی
  • هدف / اهداف اجرای ایده و یا راه حل
  • نیازهای مخاطبان طرح
  • منابع و مواد و رسانه های مورد نیاز
  • گام های اجرای طرح آموزش پژوهی
  • معیارهای موفقیت برنامه
  • گزارش اجرای ایده و ارزشیابی طرح
  • زمان و مکان اجرای طرح
  • گزارش روایی از اجرای طرح
  • توصیف
  • استنباط
  • بازنگری
  • قضاوت
  • بازخوردهای دانش آموزان و تفسیر آن
  • خود ارزیابی کلی(طراحی و اجرای طرح و ایده)
  • منابع و ماخذ

آموزش پژوهی کاملا بر اساس فرم های پیوست ۲ و ۳ دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ می باشد.

مقدمه
کودکی و نوجوانی ، بهار عمر و هنگام شكوفايى آن و آغاز فراز و نشيب‌هاى روحى و جسمى و رسيدن به رشد است. در اين دوره كم‏كم شخصيت انسان شكل مى‏گيرد و پرسش‌هاى فكرى و فرهنگى بسيارى در ذهن دانش آموز پيدا مى‏شود. (بلر، ۱۳۷(ص)، ص (ص)۳) روزهاى دانش آموزى لبريز از زيبايى، نشاط، احساسات، لذت‌هاى متنوع، تفريح و آراستگى است. از سوى ديگر، خداجويى و خدايابى و دين‏باورى از ويژگي‌هاى اين دوران است. با درك اين ويژگي‌ها و انرژى متراكمى كه در آن‌ها وجود دارد و با تبيين صحيح باورها و ارزش‌هاى دينى و مذهبى، مى‏توان روح ناآرام دانش آموز را آرامش و اطمينان بخشيده و او را به نجات و كمال رساند.
فعاليت هاي فوق برنامه مجمومه تلاشها و كوشش هايي است كه از ناحيه كودكان و نوجوانان با هدايت و برنامه ريزي مربيان مي گيرد تا استعداد هاي فردي افراد كه به شكل بالقوه در نهاد آنان پنهان است آشكار گرديده و بر توانمندي آنان افزوده شود و از طرف ديگر با كسب مهرت هاي زندگي جهت شركت فعال و پويا در زندگي اجتماعي جامعه آماده گرداند تا بتوانند ضمن ادامه حيات براي خود و ديگران مفيد بوده و اثرات مثبتي در زندگي جمعي داشته باشند.
امروزه و در.قرن ۲۱ توجه جدي به امر مهم آموزش و پرورش از اهداف كليدي و مهم دولتها محسوب.مي شود. مخصوصاً افزايش كمي دانش آموزان با توجه به كمبود امكانات و منابع كيفيت.بخشي به امور آموزشي و پرورشي را در اولويت اول برنامه ها قرار داده است. به طوري.كه علماي تعليم و تربيت معتقدند كه محيط يادگيري مناسب از مهمترين پايه هاي كيفيت.بخشي محسوب مي شود و محيط يادگيري مناسب در گروي (فضاي فيزيكي، رواني، اجتماعي.مطلوب در مدرسه توأم با مناسبات انساني مي باشد، يعني هر گاه فضاي مدرسه (باز، خلاق.و انساني) باشد يادگيري مداوم، لذت بخشي و عميق خواهد بود. در كيفيت بخشي به امور.مدرسه در ابعاد آموزشي و پرورشي بايد به بازسازي الگوي روابط درون مدرسه اي و.آموزشهاي لازم براي توانمندسازي دانش آموزان توجه جدي نمود تا با كمك الگوي مناسب.كيفيت بخشي دانش آموزان (توانمند، مستقل، خود رهبر، پژوهشگر و متدين) تربيت كرد.
بیان مسئله
به‌نظر مي‌رسد به‌سبب استناد به برخي آيات و روايات و نيز ادبيات اخلاقي و عرفاني، جملة يادشده به‌عنوان يکي از اصول محوري نظام تعليم‌و‌تربيت رسمي کشور تلقي شده ‌است. همين گزاره به‌عنوان اصل سوم از اصول آموزش‌و‌پرورش جمهوري اسلامي ايران آمده: «در نظام آموزش‌و‌پرورش بايد تزکيه بر تعليم تقدم داشته و از هيچ‌يک از شئون تعليم‌وتربيت منفک نباشد» همچنين در اصل ششم آمده: «تعليم‌و‌تربيت علاوه بر آموزش علوم و انتقال معلوماتي که سطح دانش و اطلاعات دانش‌آموزان را افزايش مي‌دهد، به‌جهت رشد ساير ابعاد وجودي و کشف و هدايت استعدادهاي متنوع دانش‌آموزان، بايد برنامه‌هاي متنوع، جاذب و سازنده تهيه و به مرحله اجرا گذاشته شود» در اين بخش تزکيه يا همان پرورش به‌عنوان رشد ساير ابعاد وجودي دانش‌آموزان يعني ابعاد عاطفي، اجتماعي، سياسي، مدني، اخلاقي و ديني، تعبير و آن ‌را از آموزش (انتقال معلومات) متفاوت تلقي کرده‌اند و در‌نهايت بر اساس همين اصول، متولي خاصي براي اين فعاليت‌ها در مدرسه و در سطوح بالاتر مديريت پيش‌بيني‌شده است که همان مربي تربيتي و ساختار معاونت پرورشي است (حسني، ۱۳۸۵).
تقدم رتبه‌اي تزکيه بر تعليم در مادة چهار اصول، مباني و خط‌مشي کلي وزارت آموزش‌و‌پرورش (مصوب ۲۵/۱۱/۱۳۶۶)، نيز تأکيد شده است (صفوي، ۱۳۸۷، ص ‎۹۶).
بر همين اساس، بنده تصمیم گرفتم دانش آموزان آموزشگاه ……. را به علاقه مند شدن به مسابقات علمی و فرهنگی و همچنین فعالیت های پرورشی و فوق برنامه ترغیب نمایم.

شما عزیزان می توانید آموزش پژوهی مدیر مقطع ابتدایی که بر اساس اخرین بخش نامه آپدیت و بروز رسانی شده است را در این سایت خریداری کنید.

آموزش پژوهی

در فایل حاضر نهایت سعی و دقتمان را نموده ایم که پژوهش عملی دقیقی بر اساس آخرین تجربیاتمان در قالب آموزش پژوهی جهت فرهنگیان عزیز ، دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ فراهم نماییم .

آموزش پژوهی

با این حال پشتیبانی آنلاین ما جهت رسیدگی به راهنمایی و مشاوره ، مشکلات دانلود و هرگونه اعمال نظر های شخصی شما عزیزان فعال می باشد . امیدواریم فایل حاضر بتواند رضایت شما عزیزان را در این زمینه جلب نماید. همانطور که گفتیم پیوست های پر شده و تکمیل آموزش پژوهی نیز که شامل موارد زیر است در فایل دانلودی موجود می باشد:

آموزش پژوهی

آموزش پژوهی

۲۵۳

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0