آموزش پژوهی معاون آموزشی ابتدایی چگونگی هدایت دانش آموزان به سمت درست و مناسب با استفاده از فضای مجازی

آموزش پژوهی معاون آموزشی ابتدایی

چگونگی هدایت دانش آموزان به سمت درست و مناسب با استفاده از فضای مجازی

نمونه ای کامل و آماده با فرمت ورد و قابل ویرایش

سایت smartilamedu تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت آموزش پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است.تیم تخصصی ما اصالت آموزش پژوهی معاون آموزشی ابتدایی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

آموزش پژوهی

فایل حاضر بر اساس جدید ترین تجربیات تیم تحریریه سایت آموزشی ما می باشد . و امید است نیاز شما دانش پژوهان عزیز را در زمینه تدوین آموزش پژوهی مرتفع سازد.

پشتیبانی فنی و محتوایی سایت به صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته در خدمت شما عزیزان می باشد.

آموزش پژوهی

سرفصلهای موجود در آموزش پژوهی معاون آموزشی ابتدایی به قرار زیر است :

  • عنوان مطلب پیرامون قضیه چگونگی هدایت دانش آموزان به سمت درست و مناسب با استفاده از فضای مجازی
  • سرآغاز سخن پیرامون قضیه چگونگی هدایت دانش آموزان به سمت درست و مناسب با استفاده از فضای مجازی
  • دیباچه پیرامون قضیه  چگونگی هدایت دانش آموزان به سمت درست و مناسب با استفاده از فضای مجازی
  • درک مشکل پیرامون قضیه چگونگی هدایت دانش آموزان به سمت درست و مناسب با استفاده از فضای مجازی
  • بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه چگونگی هدایت دانش آموزان به سمت درست و مناسب با استفاده از فضای مجازی
  • تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه چگونگی هدایت دانش آموزان به سمت درست و مناسب با استفاده از فضای مجازی
  • مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه چگونگی هدایت دانش آموزان به سمت درست و مناسب با استفاده از فضای مجازی
  • بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با چگونگی هدایت دانش آموزان به سمت درست و مناسب با استفاده از فضای مجازی
  • وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات چگونگی هدایت دانش آموزان به سمت درست و مناسب با استفاده از فضای مجازی
  • بررسی بیشتر در رابطه با چگونگی هدایت دانش آموزان به سمت درست و مناسب با استفاده از فضای مجازی
  • ارائه مستندات پیرامون چگونگی هدایت دانش آموزان به سمت درست و مناسب با استفاده از فضای مجازی
  • پیش بینی نتایج در مورد چگونگی هدایت دانش آموزان به سمت درست و مناسب با استفاده از فضای مجازی
  • راهکارها پیرامون قضیه چگونگی هدایت دانش آموزان به سمت درست و مناسب با استفاده از فضای مجازی
  • رفرنس و منبع مورد استفاده چگونگی هدایت دانش آموزان به سمت درست و مناسب با استفاده از فضای مجازی

آنچه پیوست این فایل علاوه بر فایل اصلی وجود دارد عبارت است از :

  • معرفی موقعیت (تحلیل موقعیت)
  • توصیف
    استنباط
  • بازنگری
  • بررسی مشکلات موجود
  • قضاوت و مسئله یابی(بررسی تفاوت بین انتظارات و سطح مطلوب یا وضعیت موجود بررسی شده)
  • تبیین مساله شناسایی شده: (به همراه دلایل و مستندات آن و دانش پشتیبان)
  • راه حل ها یا ایده های انتخابی آموزش پژوهی
  • ایده یا راه حل انتخابی، دلایل و مستندات آن
  • تدوین طرح اجرایی
  • هدف / اهداف اجرای ایده و یا راه حل
  • نیازهای مخاطبان طرح
  • منابع و مواد و رسانه های مورد نیاز
  • گام های اجرای طرح آموزش پژوهی
  • معیارهای موفقیت برنامه
  • گزارش اجرای ایده و ارزشیابی طرح
  • زمان و مکان اجرای طرح
  • گزارش روایی از اجرای طرح
  • توصیف
  • استنباط
  • بازنگری
  • قضاوت
  • بازخوردهای دانش آموزان و تفسیر آن
  • خود ارزیابی کلی(طراحی و اجرای طرح و ایده)
  • منابع و ماخذ

آموزش پژوهی کاملا بر اساس فرم های پیوست ۲ و ۳ دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ می باشد.

مقدمه:
گامهای بلند در پی معلمانی که بهره ای از علم داشتند، قدم زدن در راهروهای باریک کتابخانه و حس کردن بوی کهنگی کتابها، ورق زدن پر از جستجوی پشت سر هم، سؤالات مکرر از هر کسی که می دانستیم حرفی برای گفتن دارد ….. سالهای گذشته و ما هنوز خاطرات فیلم های کوتاه اما پر از جذابیت را که گاهگاهی معلم مدرسه برای ما به تصویر می کشید به خاطر داریم، آموختنی های ما پر بود از نگاههای مستقیم و حس های ملموس که در جریان یاد گرفتن داشتیم اینها همه گذشته ولی آموزش و یاد دادن هنوز پابرجاست اما ………
امروزه فناوری گسترده و پیچیده ای به نام کامپیوتر در جامعه گسترش پیدا کرده و با تمام جنبه های زندگی از مدرسه تا محل کار تلفیق شده است. امروزه این فناوری نقش مهمی را در زندگی کودکان و نوجوانان ایفا می کند و این نقش به سرعت در زندگی آنان پر رنگ تر می شود. آمار نشان می دهد که کودکان ۱۷ – ۳ سال در سال ۱۹۹۶ به میزان ۴۸% از کامپیوتر استفاده می کردند در سال ۲۰۰۰ به ۷۰% رسیده اند. استفاده از فضای مجازی نیز از ۱۵% به ۵۲% افزایش یافته است. علی رغم جنبه های مثبت از قبیل جنبه های آموزشی و ارائه خدمات ارتباطی رایانه جنبه های منفی هم دارد استفاده غیر معقول باعث مضراتی فیزیکی مانند مشکلات بینائی، صدمات سیستم اسکلتی، چاقی و مشکلاتی در ارتباط با خانواده و اعتیاد الکترونیکی می شود.
کشور ما از نظر بهره مندی از فضای مجازی در بین ۱۷۸ کشور جهان رتبه ۸۷ را دارد بر اساس طبقه بندی اتحادیه جهانی جزء کشورهای متوسط به شمار می رویم. ۳۵% از استفاده کنندگان فضای مجازی را قشر جوان و نوجوان تشکیل می دهند از آنجا که این فناوری در همة عصرهای زندگی دانش آموزانی ما پا گذاشته مهم است که بدانیم چگونه این تکنولوژی می تواند رشد و تکامل نوجوانان را بهبود بخشد بالاخص در محیط گسترده و پر تلاطم مدارس که استفاده از رایانه و فضای مجازی امری بدیهی و رو به افزایش است.
در این آموزش پژوهی سعی بر این است که مزایا و معایب استفاده از فضای مجازی توسط دانش آموزان بررسی شود سپس به روشهای صحیح برخورد والدین و معلمان در رابطه با مشکلات موجود در این مبحث بپردازیم و راه کارهای اصولی مواجهه با این موضوع را ارائه نمائیم.
بیان مسئله:
در راه پر فراز و نشیب سالهای آموزشی مسائل، مشکلات و تجربیات گوناگونی بر سر راه آدمی قرار می گیرد که اگر با دیدی خوشکامانه و عمیق به مسئله بنگریم می توان صدها مطلب قابل توجه برای بررسی پیدا کرد و به جستجو و تحلیل علمی در مورد آنها پرداخت. اینجانب ………. بعد از ……….. سال تجربه موضوعی که در حال حاضر قصد تحلیل و پژوهش در مورد آن را دارم مربوط به استفاده صحیح دانش آموزان از فضای مجازی می باشد. لازم به ذکر است که مدرسه محل خدمت من مدرسه …….. است که مدرسه ای ….. است و دانش آموزان و معلمان و پرسنل آموزشگاه همه با رایانه و کاربردهای فراوانش درگیر هستند. آنچه باعث شد من موضوع نحوه ی استفاده صحیح از اینترنت و فضای مجازی توسط دانش آموزان را برای آموزش پژوهی انتخاب نمایم…
از ابتدای سال آموزشی و شروع تدریس توسط همکاران تغییرات چشمگیری در نحوة تدریس دیده می شد. تکالیفی را که به دانش آموزان داده می شد حالت پژوهشی و تحقیقی به خود گرفته بود. در جریان بحث همکاران در مورد تحولات رخ داده در کتابها و نوع تدریس بودم به خوبی تغییرات، چالش ها و نگرانی دانش آموزان را در انجام کارها و تکالیف محوله می دیدم آنها برای گردآوری مطالب جدید و رقابت با دوستانشان بهترین راه را همین فضای مجازی و دریای بیکران اطلاعات تشخیص داده بودند. پس از گذشت مدتی سؤالاتی را در مورد استفاده از رایانه و تأثیر آن در درسهایشان از دانش آموزان پرسیدم:
۱- نظرتان در مورد تدریس به روش الکترونیکی توسط معلمان چیست؟
۲- سؤالاتی که خارج از محدوده ی کتاب می خواهید جواب دهید چگونه آماده پاسخگویی می کنید؟
۳- چند نفر از شما مستقیماً به رایانه و فضای مجازی دسترسی دارید؟
۴- به جز موارد علمی چه مطالب دیگری دوست دارید در فضای مجازی جستجو کنید؟

شما عزیزان می توانید آموزش پژوهی معاون آموزشی ابتدایی که بر اساس اخرین بخش نامه آپدیت و بروز رسانی شده است را در این سایت خریداری کنید.

آموزش پژوهی

در فایل حاضر نهایت سعی و دقتمان را نموده ایم که پژوهش عملی دقیقی بر اساس آخرین تجربیاتمان در قالب آموزش پژوهی جهت فرهنگیان عزیز ، دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ فراهم نماییم .

آموزش پژوهی

با این حال پشتیبانی آنلاین ما جهت رسیدگی به راهنمایی و مشاوره ، مشکلات دانلود و هرگونه اعمال نظر های شخصی شما عزیزان فعال می باشد . امیدواریم فایل حاضر بتواند رضایت شما عزیزان را در این زمینه جلب نماید. همانطور که گفتیم پیوست های پر شده و تکمیل آموزش پژوهی نیز که شامل موارد زیر است در فایل دانلودی موجود می باشد:

آموزش پژوهی

آموزش پژوهی

۳۰۷

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0