آموزش پژوهی معاون آموزشی مدرسه بر طرف کردن رفتار ناپسند (فحش و استفاده از الفاظ نامتعارف ) در دانش آموزان

آموزش پژوهی معاون آموزشی مدرسه

بر طرف کردن رفتار ناپسند (فحش و استفاده از الفاظ نامتعارف ) در دانش آموزان

نمونه ای کامل و آماده با فرمت ورد و قابل ویرایش

سایت smartilamedu تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت آموزش پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است.تیم تخصصی ما اصالت آموزش پژوهی معاون آموزشی مدرسه را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

آموزش پژوهی

فایل حاضر بر اساس جدید ترین تجربیات تیم تحریریه سایت آموزشی ما می باشد . و امید است نیاز شما دانش پژوهان عزیز را در زمینه تدوین آموزش پژوهی مرتفع سازد.

پشتیبانی فنی و محتوایی سایت به صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته در خدمت شما عزیزان می باشد.

آموزش پژوهی

سرفصلهای موجود در آموزش پژوهی معاون آموزشی مدرسه به قرار زیر است :

  • عنوان مطلب پیرامون قضیه بر طرف کردن رفتارناپسند (فحش و استفاده از الفاظ نامتعارف ) در دانش آموزان
  • سرآغاز سخن پیرامون قضیه بر طرف کردن رفتارناپسند (فحش و استفاده از الفاظ نامتعارف ) در دانش آموزان
  • دیباچه پیرامون قضیه  بر طرف کردن رفتارناپسند (فحش و استفاده از الفاظ نامتعارف ) در دانش آموزان
  • درک مشکل پیرامون قضیه بر طرف کردن رفتارناپسند (فحش و استفاده از الفاظ نامتعارف ) در دانش آموزان
  • بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه بر طرف کردن رفتارناپسند (فحش و استفاده از الفاظ نامتعارف ) در دانش آموزان
  • تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه بر طرف کردن رفتارناپسند (فحش و استفاده از الفاظ نامتعارف ) در دانش آموزان
  • مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه بر طرف کردن رفتارناپسند (فحش و استفاده از الفاظ نامتعارف ) در دانش آموزان
  • بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با بر طرف کردن رفتارناپسند (فحش و استفاده از الفاظ نامتعارف ) در دانش آموزان
  • وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات بر طرف کردن رفتارناپسند (فحش و استفاده از الفاظ نامتعارف ) در دانش آموزان
  • بررسی بیشتر در رابطه با بر طرف کردن رفتارناپسند (فحش و استفاده از الفاظ نامتعارف ) در دانش آموزان
  • ارائه مستندات پیرامون بر طرف کردن رفتارناپسند (فحش و استفاده از الفاظ نامتعارف ) در دانش آموزان
  • پیش بینی نتایج در مورد بر طرف کردن رفتارناپسند (فحش و استفاده از الفاظ نامتعارف ) در دانش آموزان
  • راهکارها پیرامون قضیه بر طرف کردن رفتارناپسند (فحش و استفاده از الفاظ نامتعارف ) در دانش آموزان
  • رفرنس و منبع مورد استفاده بر طرف کردن رفتارناپسند (فحش و استفاده از الفاظ نامتعارف ) در دانش آموزان

آنچه پیوست این فایل علاوه بر فایل اصلی وجود دارد عبارت است از :

  • معرفی موقعیت (تحلیل موقعیت)
  • توصیف
    استنباط
  • بازنگری
  • بررسی مشکلات موجود
  • قضاوت و مسئله یابی(بررسی تفاوت بین انتظارات و سطح مطلوب یا وضعیت موجود بررسی شده)
  • تبیین مساله شناسایی شده: (به همراه دلایل و مستندات آن و دانش پشتیبان)
  • راه حل ها یا ایده های انتخابی آموزش پژوهی
  • ایده یا راه حل انتخابی، دلایل و مستندات آن
  • تدوین طرح اجرایی
  • هدف / اهداف اجرای ایده و یا راه حل
  • نیازهای مخاطبان طرح
  • منابع و مواد و رسانه های مورد نیاز
  • گام های اجرای طرح آموزش پژوهی
  • معیارهای موفقیت برنامه
  • گزارش اجرای ایده و ارزشیابی طرح
  • زمان و مکان اجرای طرح
  • گزارش روایی از اجرای طرح
  • توصیف
  • استنباط
  • بازنگری
  • قضاوت
  • بازخوردهای دانش آموزان و تفسیر آن
  • خود ارزیابی کلی(طراحی و اجرای طرح و ایده)
  • منابع و ماخذ

آموزش پژوهی کاملا بر اساس فرم های پیوست ۲ و ۳ دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ می باشد.

چكيده
بى ترديد، شيوع پرخاشگرى در ميان نوجوانان، موجب نگرانى بسيارى از خانواده ها، اوليا، مربيان و مسؤولان كشور است.گسترش روزافزون اين نابهنجارى رفتارى در شكل هاى گوناگون، بر زندگى فردى و اجتماعى انسان ها تاثيرات منفى گذاشته و آرامش و احساس ايمنى را مورد تهديد قرار مى دهد.شايد بتوان گفت كه فحش وناسزا گفتن در بين نوجوانان يكي از دغدغه هايي است كه خانواده ها از ان رنج مي برند چرا كه نگران آينده فرزندشان ميباشند دراين تحقيق سعي بر آن شده است كه عوامل ايجاد اين رفتار و راه حل هاي اساسي براي كاهش اين رفتار نامتعارف بيان شود.من در اين تحقيق ابتدا به بيان موضوع تحقيق پرداختم وسپس باتوصيف وضعيت موجود به بيان مسئله وجمع آوري شواهدي مبني بروجود مشكل يا همان مسئله پرداختم بعد از آن به گرد اوري اطلاعات از طريق مشاهده وياداشت برداري وهمچنين از يافته هاي علمي ديگران استفاده شده است وبا استفاده از شيوه شش پرسش يافته ها تجزيه و تحليل شده است راه حل هاي پيشنهادي با مشاركت همكاران بيان شده وپس از اعتبار سنجي توسط همكاران وشوراي دبيران به مدت دو هفته روز اجرا گرديد وبعداز ان مدت دوبار ه مورد ارزيابي قرار گرفت ودر نهايت نتيجه گيري منطقي صورت گرفت كه نتايج آن در اين تحقيق بيان شده است .

شما عزیزان می توانید آموزش پژوهی معاون آموزشی مدرسه که بر اساس اخرین بخش نامه آپدیت و بروز رسانی شده است را در این سایت خریداری کنید.

آموزش پژوهی

در فایل حاضر نهایت سعی و دقتمان را نموده ایم که پژوهش عملی دقیقی بر اساس آخرین تجربیاتمان در قالب آموزش پژوهی جهت فرهنگیان عزیز ، دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ فراهم نماییم .

آموزش پژوهی

با این حال پشتیبانی آنلاین ما جهت رسیدگی به راهنمایی و مشاوره ، مشکلات دانلود و هرگونه اعمال نظر های شخصی شما عزیزان فعال می باشد . امیدواریم فایل حاضر بتواند رضایت شما عزیزان را در این زمینه جلب نماید. همانطور که گفتیم پیوست های پر شده و تکمیل آموزش پژوهی نیز که شامل موارد زیر است در فایل دانلودی موجود می باشد:

آموزش پژوهی

آموزش پژوهی

۲۸۴

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0