آموزش پژوهی معاون اجرایی مدرسه کمک به شادابی حیاط و محوطه بازی ‏و مطالعه بچه ها

آموزش پژوهی معاون اجرایی

مدرسه کمک به شادابی حیاط و محوطه بازی ‏و مطالعه بچه ها

نمونه ای کامل و آماده با فرمت ورد و قابل ویرایش

سایت smartilamedu تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت آموزش پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است.تیم تخصصی ما اصالت آموزش پژوهی معاون اجرایی مدرسه را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

آموزش پژوهی

فایل حاضر بر اساس جدید ترین تجربیات تیم تحریریه سایت آموزشی ما می باشد . و امید است نیاز شما دانش پژوهان عزیز را در زمینه تدوین آموزش پژوهی مرتفع سازد.

پشتیبانی فنی و محتوایی سایت به صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته در خدمت شما عزیزان می باشد.

آموزش پژوهی

سرفصلهای موجود در آموزش پژوهی معاون اجرایی مدرسه به قرار زیر است :

  • عنوان مطلب پیرامون قضیه کمک به شادابی حیاط و محوطه بازی ‏و مطالعه بچه ها
  • سرآغاز سخن پیرامون قضیه کمک به شادابی حیاط و محوطه بازی ‏و مطالعه بچه ها
  • دیباچه پیرامون قضیه  کمک به شادابی حیاط و محوطه بازی ‏و مطالعه بچه ها
  • درک مشکل پیرامون قضیه کمک به شادابی حیاط و محوطه بازی ‏و مطالعه بچه ها
  • بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه کمک به شادابی حیاط و محوطه بازی ‏و مطالعه بچه ها
  • تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه کمک به شادابی حیاط و محوطه بازی ‏و مطالعه بچه ها
  • مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه کمک به شادابی حیاط و محوطه بازی ‏و مطالعه بچه ها
  • بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با کمک به شادچکیده

آنچه پیوست این فایل علاوه بر فایل اصلی وجود دارد عبارت است از :

  • معرفی موقعیت (تحلیل موقعیت)
  • توصیف
    استنباط
  • بازنگری
  • بررسی مشکلات موجود
  • قضاوت و مسئله یابی(بررسی تفاوت بین انتظارات و سطح مطلوب یا وضعیت موجود بررسی شده)
  • تبیین مساله شناسایی شده: (به همراه دلایل و مستندات آن و دانش پشتیبان)
  • راه حل ها یا ایده های انتخابی آموزش پژوهی
  • ایده یا راه حل انتخابی، دلایل و مستندات آن
  • تدوین طرح اجرایی
  • هدف / اهداف اجرای ایده و یا راه حل
  • نیازهای مخاطبان طرح
  • منابع و مواد و رسانه های مورد نیاز
  • گام های اجرای طرح آموزش پژوهی
  • معیارهای موفقیت برنامه
  • گزارش اجرای ایده و ارزشیابی طرح
  • زمان و مکان اجرای طرح
  • گزارش روایی از اجرای طرح
  • توصیف
  • استنباط
  • بازنگری
  • قضاوت
  • بازخوردهای دانش آموزان و تفسیر آن
  • خود ارزیابی کلی(طراحی و اجرای طرح و ایده)
  • منابع و ماخذ

آموزش پژوهی کاملا بر اساس فرم های پیوست ۲ و ۳ دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ می باشد.

چگونه توانستم به آراستگی حیاط و محوطه بازی و مطالعه بچه ها کمک کنم .
با مشاهده وضع موجود مدرسه و طرز بازی کردن و مطالعه دانش آموزان در زنگ تفریح و یا نحوه بازی کردن در زنگ ورزش که قادر نبودند از تمام فضا و امکانات مدرسه برای مطالعه و ورزش کردن استفاده کنند یا اضطراب و نگرانی همکاران از آن جهت که بچه ها در زنگ های استراحت و تفریح قادر به مطالعه کردن نیستند. و وقتشان را بیهوده و به هدر می روند به فکر احداث فضای سبز برای مطالعه دانش آموزان و زمین برای ورزش کردن به صورت استاندارد اقدام به درست کردن آن کردم. که در ادامه پژوهش به اهمیت همکاری و همفکری که بین دانش آموزان و معلمین برقرار شد و تاثیر این همکاری در ایجاد وضع مطلوب رداخته شده است. درپایان کار امیدوارم که توانسته باشم مشکلات و موانعی که در این رابطه هم برای دانش آموزان و هم برای همکاران وجود برداشته باشم. و نگرانی و دغدغه خاطر همکاران برطرف شده باشد.
هدف:
۱- ایجاد یک فضای سالم و ایمن برای بازی بچه ها در زنگ تفریح و ورزش.
۲- تشویق دانش آموزان به مطالعه در ساعات اوقات فراغت. – بوجود آوردن یک فضای سرسبز و با نشاط و از بین بردن جلوه یکنواختی و کسل کننده آموزشگاه نسبت به روحیه دانش آموزان که نیاز دارند در محیطی سالم و شاد و سرسبز بسر ببرند.
۳- از بین بردن دغدغه و نگرانی همکاران نسبت به هنگام بازی و ورزش دانش آموزان در محیط آموزشگاه.

روش ها:
۱- درست کردن فضای سرسبز در جلو دفتر آموزشگاه که به آراستگی و زیبایی جلوه مدرسه کمک می کند.
۲- برگزاری مسابقات و سرگرمیهایی بین دانش آموزان بمناسبت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی.
۳- خط کشی حیاط مدرسه برای درست کردن زمینهای فوتبال والیبال مناسب برای ورزش دانش آموزان.
۴- استفاده از تمام فضا و امکانات مدرسه برای مطالعه دانش آموزان.
۵- آسفالت کردن حیاط و محوطه آموزشگاه برای جلوگیری ازصدمه دیدن دانش آموزان هنگام بازی و ورزش.
۶٫ ایجاد کتابخانه مستقل برای دو آموزشگاه و فعال کردان آن توسط دانش آموزان ساعی و کوشا در این زمینه .
۷٫درخت کاری در محیط هر دو مدرسه که هم آب به وفور امسال در دسترس وجود دارد .
نتایج به دست آمده:
۱- با این کار دغدغه همکاران دررابطه با مطالعه و ورزش دانش آموزان با توکل به خدا برطرف خواهد شد. و در هنگام ورزش و بازی دیگر نگران صدمه دیدن دانش آموزان نیستند.
۲- علاقمندی دانش آموزان به مطالعه و استفاده از کتابهای کتابخانه کلاس.
۳- ایجاد روحیه همکاری و همیاری و تبادل نظر بین دانش آموزان.
۴- با این کار آموزشگاه دارای فضایی سرسبز و زمین های فوتبال و والیبال استاندارد می شود.
۵- دانش آموزان از حالت یکنواختی و رکود بیرون آمده و در درس های دیگر با هم گروه ها رقابت داشته باشد.
۶- با توجه به کارهای انجام شده و موقعیت دانش آموزان و علاقمندی آنان به استفاده و مطالعه باعث گردیده است که آنان از لحاظ دروس دیگر هم پیشرفت قابل توجهی داشته باشند و به روخوانی و حفظ مطالب درسی دیگر کمک شایان ذکری داشته باشند.ابی حیاط و محوطه بازی ‏و مطالعه بچه ها

  • وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات کمک به شادابی حیاط و محوطه بازی ‏و مطالعه بچه ها
  • بررسی بیشتر در رابطه با کمک به شادابی حیاط و محوطه بازی ‏و مطالعه بچه ها
  • ارائه مستندات پیرامون کمک به شادابی حیاط و محوطه بازی ‏و مطالعه بچه ها
  • پیش بینی نتایج در مورد کمک به شادابی حیاط و محوطه بازی ‏و مطالعه بچه ها
  • راهکارها پیرامون قضیه کمک به شادابی حیاط و محوطه بازی ‏و مطالعه بچه ها
  • رفرنس و منبع مورد استفاده کمک به شادابی حیاط و محوطه بازی ‏و مطالعه بچه ها

ماموریت اصلی آموزش و پرورش فراهم کردن زمینه ها و شرایط و امکانات جهت رشد وشکوفایی همه جانبه شخصیت دانش آموزان و رساندن آنان به حیات طیبه می باشد. اما نباید از این غافل شد که تعلیم و تربیت امری تدریجی، تعاملی و یکپارچه است. امروزه ویژگی مهم سازمان ها تغییر و تحول سریع است و همین امر آموزش همسان را به دلیل کمبود » مدیریت تجربه « فرصت و هزینه کافی برای برنامه ریزان سخت نموده است. البته سیستم می تواند روشی برای برون رفت از این مشکل باشد. وجود الگوها، خلاقیت ها و تجربه های مفید دست اندرکاران تعلیم و تربیت و شناسایی وکاربست آن در رشد و تربیت دانش آموزان نقش عمیق، بی بدیل و تسهیل کننده ای خواهد داشت. بدیهی است بکارگیری تجربیات دیگران از هزینه های مضاعف جلوگیری خواهد نمود.اما متاسفانه در قلمرو پژوهش های علوم اجتماعی و انسانی در خصوص مستندسازی تجربیات اقدامات موثری بعمل نیامده است و در این زمینه کمتر می توان رد پای ابتکارات،تجاربیات و خلاقیت های برخاسته از دل مدارس را یافت که به مرحله اجرا و فعلیت رسیده باشد.

شما عزیزان می توانید آموزش پژوهی معاون اجرایی مدرسه که بر اساس اخرین بخش نامه آپدیت و بروز رسانی شده است را در این سایت خریداری کنید.

آموزش پژوهی

در فایل حاضر نهایت سعی و دقتمان را نموده ایم که پژوهش عملی دقیقی بر اساس آخرین تجربیاتمان در قالب آموزش پژوهی جهت فرهنگیان عزیز ، دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ فراهم نماییم .

آموزش پژوهی

با این حال پشتیبانی آنلاین ما جهت رسیدگی به راهنمایی و مشاوره ، مشکلات دانلود و هرگونه اعمال نظر های شخصی شما عزیزان فعال می باشد . امیدواریم فایل حاضر بتواند رضایت شما عزیزان را در این زمینه جلب نماید. همانطور که گفتیم پیوست های پر شده و تکمیل آموزش پژوهی نیز که شامل موارد زیر است در فایل دانلودی موجود می باشد:

آموزش پژوهی

آموزش پژوهی

۲۷۸

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0