آموزش پژوهی معلمان دوم ابتدایی چگونگی بر طرف نمودن مشکل بیش فعالی دانش آموز پایه دوم دبستان

آموزش پژوهی معلمان دوم ابتدایی

چگونگی بر طرف نمودن مشکل بیش فعالی دانش آموز پایه دوم دبستان

نمونه ای کامل و آماده با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۲۵ صفحه

سایت smartilamedu تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت آموزش پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است.تیم تخصصی ما اصالت آموزش پژوهی معلمان دوم ابتدایی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

آموزش پژوهی

فایل حاضر بر اساس جدید ترین تجربیات تیم تحریریه سایت آموزشی ما می باشد . و امید است نیاز شما دانش پژوهان عزیز را در زمینه تدوین آموزش پژوهی مرتفع سازد.

پشتیبانی فنی و محتوایی سایت به صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته در خدمت شما عزیزان می باشد.

آموزش پژوهی

سرفصلهای موجود در آموزش پژوهی معلمان دوم ابتدایی به قرار زیر است :

  • عنوان مطلب پیرامون قضیه چگونگی بر طرف نمودن مشکل بیش فعالی دانش آموز پایه دوم دبستان
  • سرآغاز سخن پیرامون قضیه چگونگی بر طرف نمودن مشکل بیش فعالی دانش آموز پایه دوم دبستان
  • دیباچه پیرامون قضیه  چگونگی بر طرف نمودن مشکل بیش فعالی دانش آموز پایه دوم دبستان
  • درک مشکل پیرامون قضیه چگونگی بر طرف نمودن مشکل بیش فعالی دانش آموز پایه دوم دبستان
  • بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه چگونگی بر طرف نمودن مشکل بیش فعالی دانش آموز پایه دوم دبستان
  • تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه چگونگی بر طرف نمودن مشکل بیش فعالی دانش آموز پایه دوم دبستان
  • مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه چگونگی بر طرف نمودن مشکل بیش فعالی دانش آموز پایه دوم دبستان
  • بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با چگونگی بر طرف نمودن مشکل بیش فعالی دانش آموز پایه دوم دبستان
  • وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات چگونگی بر طرف نمودن مشکل بیش فعالی دانش آموز پایه دوم دبستان
  • بررسی بیشتر در رابطه با چگونگی بر طرف نمودن مشکل بیش فعالی دانش آموز پایه دوم دبستان
  • ارائه مستندات پیرامون چگونگی بر طرف نمودن مشکل بیش فعالی دانش آموز پایه دوم دبستان
  • پیش بینی نتایج در مورد چگونگی بر طرف نمودن مشکل بیش فعالی دانش آموز پایه دوم دبستان
  • راهکارها پیرامون قضیه چگونگی بر طرف نمودن مشکل بیش فعالی دانش آموز پایه دوم دبستان
  • رفرنس و منبع مورد استفاده چگونگی بر طرف نمودن مشکل بیش فعالی دانش آموز پایه دوم دبستان

آنچه پیوست این فایل علاوه بر فایل اصلی وجود دارد عبارت است از :

  • معرفی موقعیت (تحلیل موقعیت)
  • توصیف
    استنباط
  • بازنگری
  • بررسی مشکلات موجود
  • قضاوت و مسئله یابی(بررسی تفاوت بین انتظارات و سطح مطلوب یا وضعیت موجود بررسی شده)
  • تبیین مساله شناسایی شده: (به همراه دلایل و مستندات آن و دانش پشتیبان)
  • راه حل ها یا ایده های انتخابی آموزش پژوهی
  • ایده یا راه حل انتخابی، دلایل و مستندات آن
  • تدوین طرح اجرایی
  • هدف / اهداف اجرای ایده و یا راه حل
  • نیازهای مخاطبان طرح
  • منابع و مواد و رسانه های مورد نیاز
  • گام های اجرای طرح آموزش پژوهی
  • معیارهای موفقیت برنامه
  • گزارش اجرای ایده و ارزشیابی طرح
  • زمان و مکان اجرای طرح
  • گزارش روایی از اجرای طرح
  • توصیف
  • استنباط
  • بازنگری
  • قضاوت
  • بازخوردهای دانش آموزان و تفسیر آن
  • خود ارزیابی کلی(طراحی و اجرای طرح و ایده)
  • منابع و ماخذ

آموزش پژوهی کاملا بر اساس فرم های پیوست ۲ و ۳ دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ می باشد.

در این زمینه چندین بار با ایشان برخورد کردم ولی نمی دانستم چه کنم تا جلو این بی نظمی ها را بگیرم و وضع را بهبود بخشم تا اینکه تصمیم گرفتم کاری را در زمینه حل مشکل این دانش آموز انجام دهم و برای این کار ابتدا پرسشنامه اي را به سارینا ارائه دادم که متأسفانه بی انگیزگی و بی علاقگی در حل این سؤالات حتی در بین او موج می زد. و در زمان انجام این آزمون با بهانه بیماری پرسشنامه خود را روی میز گذاشت و گفت: من امتحان نمی دهم. وقتی چرایی کارش را جویا شدم با بی تفاوتی شانه ها را بالا انداخت و گفت: بیمار بودم (تمارض) اینگونه مسائل مرا بر آن داشت تا در رفع مشکل این کلاس با همکارانم در صدد حل مشکل برآیم. و اینگونه شروع کردم:
برای پی برن به واقعیت مسئله ، مادر ایشان را به آموزشگاه دعوت کردم وقتی برای دومین بار به مدرسه آمد با ناراحتی گفت: من نمی توانم مرتب به مدرسه بیایم هرکاری دارید با نامه اطلاع دهید، به اوگفتم : درمورد رفتارهای نابهنجار سارینا چه اطلاعاتی می توانید به من بدهید ؟ خیلی ناراحت شد وبا بی تفاوتی گفت: فرزندم هیچ گونه بیماری نداردابتدا سعی کردم اورا آرام کنم وقتی کمی آرام شد به اوگفتم هرگز بلکه اونیاز به کمک دارد . از اوپرسیدم اخلاق او در خانه چطور است ؟ ایشان گفت او خیلی بد اخلاق است به حرف من گوش نمی دهد خلاصه از دست او خسته شده ایم. وقتی تامل نمودم اطلاعات زیرجهت حل مشکل درذهنم به صورت سوال تداعی شد:
۱-۲- آيا تربيت غلط او، موجب اختلال رفتاري ايشان شده است ؟
۲-۲- آيا به خاطر روابط غلط با او، ايشان دچار خود پنداري منفي از خود شده است؟
۳-۲- آيااو دچار كمبود محبت شده است؟
۴-۲- آياوی با رفتارهاي خويش مي خواهد د يگران را به خود متوجه سازد؟
۵-۲- چه راه حل هايي براي مشكل وجود دارد؟

شما عزیزان می توانید آموزش پژوهی معلمان دوم ابتدایی که بر اساس اخرین بخش نامه آپدیت و بروز رسانی شده است را در این سایت خریداری کنید.

آموزش پژوهی

در فایل حاضر نهایت سعی و دقتمان را نموده ایم که پژوهش عملی دقیقی بر اساس آخرین تجربیاتمان در قالب آموزش پژوهی جهت فرهنگیان عزیز ، دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ فراهم نماییم .

آموزش پژوهی

با این حال پشتیبانی آنلاین ما جهت رسیدگی به راهنمایی و مشاوره ، مشکلات دانلود و هرگونه اعمال نظر های شخصی شما عزیزان فعال می باشد . امیدواریم فایل حاضر بتواند رضایت شما عزیزان را در این زمینه جلب نماید. همانطور که گفتیم پیوست های پر شده و تکمیل آموزش پژوهی نیز که شامل موارد زیر است در فایل دانلودی موجود می باشد:

آموزش پژوهی

آموزش پژوهی

۶۹۳

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0