آموزش پژوهی معلم کلاس دوم دبستان چگونگی بر طرف نمودن اختلال در خواندن دانش اموزم

آموزش پژوهی معلم کلاس دوم دبستان

چگونگی بر طرف نمودن اختلال در خواندن دانش اموزم

نمونه ای کامل و آماده با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۲۵ صفحه

سایت smartilamedu تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت آموزش پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است.تیم تخصصی ما اصالت آموزش پژوهی معلم کلاس دوم دبستان را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

آموزش پژوهی

فایل حاضر بر اساس جدید ترین تجربیات تیم تحریریه سایت آموزشی ما می باشد . و امید است نیاز شما دانش پژوهان عزیز را در زمینه تدوین آموزش پژوهی مرتفع سازد.

پشتیبانی فنی و محتوایی سایت به صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته در خدمت شما عزیزان می باشد.

آموزش پژوهی

سرفصلهای موجود در آموزش پژوهی معلم کلاس دوم دبستان به قرار زیر است :

  • عنوان مطلب پیرامون قضیه چگونگی بر طرف نمودن اختلال در خواندن دانش اموزم
  • سرآغاز سخن پیرامون قضیه چگونگی بر طرف نمودن اختلال در خواندن دانش اموزم
  • دیباچه پیرامون قضیه  چگونگی بر طرف نمودن اختلال در خواندن دانش اموزم
  • درک مشکل پیرامون قضیه چگونگی بر طرف نمودن اختلال در خواندن دانش اموزم
  • بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه چگونگی بر طرف نمودن اختلال در خواندن دانش اموزم
  • تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه چگونگی بر طرف نمودن اختلال در خواندن دانش اموزم
  • مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه چگونگی بر طرف نمودن اختلال در خواندن دانش اموزم
  • بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با چگونگی بر طرف نمودن اختلال در خواندن دانش اموزم
  • وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات چگونگی بر طرف نمودن اختلال در خواندن دانش اموزم
  • بررسی بیشتر در رابطه با چگونگی بر طرف نمودن اختلال در خواندن دانش اموزم
  • ارائه مستندات پیرامون چگونگی بر طرف نمودن اختلال در خواندن دانش اموزم
  • پیش بینی نتایج در مورد چگونگی بر طرف نمودن اختلال در خواندن دانش اموزم
  • راهکارها پیرامون قضیه چگونگی بر طرف نمودن اختلال در خواندن دانش اموزم
  • رفرنس و منبع مورد استفاده چگونگی بر طرف نمودن اختلال در خواندن دانش اموزم

آنچه پیوست این فایل علاوه بر فایل اصلی وجود دارد عبارت است از :

  • معرفی موقعیت (تحلیل موقعیت)
  • توصیف
    استنباط
  • بازنگری
  • بررسی مشکلات موجود
  • قضاوت و مسئله یابی(بررسی تفاوت بین انتظارات و سطح مطلوب یا وضعیت موجود بررسی شده)
  • تبیین مساله شناسایی شده: (به همراه دلایل و مستندات آن و دانش پشتیبان)
  • راه حل ها یا ایده های انتخابی آموزش پژوهی
  • ایده یا راه حل انتخابی، دلایل و مستندات آن
  • تدوین طرح اجرایی
  • هدف / اهداف اجرای ایده و یا راه حل
  • نیازهای مخاطبان طرح
  • منابع و مواد و رسانه های مورد نیاز
  • گام های اجرای طرح آموزش پژوهی
  • معیارهای موفقیت برنامه
  • گزارش اجرای ایده و ارزشیابی طرح
  • زمان و مکان اجرای طرح
  • گزارش روایی از اجرای طرح
  • توصیف
  • استنباط
  • بازنگری
  • قضاوت
  • بازخوردهای دانش آموزان و تفسیر آن
  • خود ارزیابی کلی(طراحی و اجرای طرح و ایده)
  • منابع و ماخذ

آموزش پژوهی کاملا بر اساس فرم های پیوست ۲ و ۳ دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ می باشد.

اولین بار اختلال خواندن به وسیله پزشک انگلیسی به نام مورگان۱ (۱۸۷۲) مطرح و مورد تحقیق قرار گرفت. مورگان پسر بچه ۱۴ ساله را معرفی کرد که علیرغم داشتن هوش کافی در تلفظ خواندن و هجی کردن اشکال داشت، چون شاهدی بر وجود ضایعه مغزی در وی مشاهده نمی شد، مورگان اظهار کرد که این نقص باعث اختلال در ذخیره درک بینایی کلمات می شود، اولین توصیف جامع از اختلال خواندن خاص توسط پزشک انگلیسی دیگر به نام هنشل وود۲ در سال(۱۹۰۰) به عمل آمد توصیف او در مورد ناتوانی خواندن شبیه توصیف مورگان بود. او نیز با این اختلال به عنوان کوری کلمه مادرزادی برخورد کرد. مورگان و هنشل وود هر دو احتمال دادند که نقص موضعی مخصوصاًَ در قسمت هایی که مسئول ذخیره تصورات بینایی هستند وجود دارد.
اورتون۳:(۱۹۵۴) محقق آمریکایی نیز در مورد اختلال خواندن نظر دارد که ناتوانی خواندن به تأخیر در رشد مربوط است که این تأخیر ناشی از عدم طبیعی برتری طرفی برای زبان می باشد. به علت وجود نقص در تثبیت برتری طرفی، احتمالاًَ ناتوانی خواندن نشانه ای از درک بینایی غلط است که همراه با اشتباه فضایی در لب خوانی و درک غلط از ب بجای ث یا بات به جای تاپ می باشد. وی معتقد است که به طور کلی با بلوغ فرد اشتباه در شکل حروف در غالب کلمات رفع می شود، اما ممکن است اشتباه در جهت یابی باقی بماند، علاوه بر این اورتون معتقد بود که تئوری وی به اشکال در مهارتهای مربوط به خواندن مثل هجی کردن و نوشتن با دست مربوط است. مثلاًَ او ناتوانی هجی کردن را به نقص در تثبیت سمبل های بینایی حروف و کلمات نسبت داد. کودکانی که چنین اشکالی داشتند به عنوان افرادی که در درک بینایی کلمه اشکال داشتند مورد بررسی قرار گرفتند.
((رابینویچ۴)) (۱۹۶۹): از اولین کسانی بود که امکان ارتباط ناتوانی خواندن رشدی با اختلال زبانی را مورد بررسی قرار داد.
«مایکل باست» و همکارانش نظر دادند که دو نوع اختلال خواندن وجود دارد آنها این دو نوع اختلال را به اختلال خواندن بینایی و اختلال خواندن شنیداری نامگذاری کردند.
تئوری ستز(satz): بر خلاف تئوری های چند عامل دیگر، تصریح می کنند که تنها عامل کندی عمومی رشد علت نهایی اختلال است

شما عزیزان می توانید آموزش پژوهی معلم کلاس دوم دبستان که بر اساس اخرین بخش نامه آپدیت و بروز رسانی شده است را در این سایت خریداری کنید.

آموزش پژوهی

در فایل حاضر نهایت سعی و دقتمان را نموده ایم که پژوهش عملی دقیقی بر اساس آخرین تجربیاتمان در قالب آموزش پژوهی جهت فرهنگیان عزیز ، دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ فراهم نماییم .

آموزش پژوهی

با این حال پشتیبانی آنلاین ما جهت رسیدگی به راهنمایی و مشاوره ، مشکلات دانلود و هرگونه اعمال نظر های شخصی شما عزیزان فعال می باشد . امیدواریم فایل حاضر بتواند رضایت شما عزیزان را در این زمینه جلب نماید. همانطور که گفتیم پیوست های پر شده و تکمیل آموزش پژوهی نیز که شامل موارد زیر است در فایل دانلودی موجود می باشد:

آموزش پژوهی

آموزش پژوهی

۷۱۷

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0