تدوین آموزش پژوهی آموزگاران ابتدایی چگونگی راهنمایی دانش آموز کلاس دوم که وسایل هم کلاسی هایش را برمی داشت

تدوین آموزش پژوهی آموزگاران ابتدایی

چگونگی راهنمایی دانش آموز کلاس دوم که وسایل هم کلاسی هایش را برمی داشت

نمونه ای کامل و آماده با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۲۵ صفحه

سایت smartilamedu تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت آموزش پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است.تیم تخصصی ما اصالت تدوین آموزش پژوهی آموزگاران ابتدایی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

آموزش پژوهی

فایل حاضر بر اساس جدید ترین تجربیات تیم تحریریه سایت آموزشی ما می باشد . و امید است نیاز شما دانش پژوهان عزیز را در زمینه تدوین آموزش پژوهی مرتفع سازد.

پشتیبانی فنی و محتوایی سایت به صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته در خدمت شما عزیزان می باشد.

آموزش پژوهی

سرفصلهای موجود در تدوین آموزش پژوهی آموزگاران ابتدایی به قرار زیر است :

  • عنوان مطلب پیرامون قضیه چگونگی راهنمایی دانش آموز کلاس دوم که وسایل هم کلاسی هایش را برمی داشت
  • سرآغاز سخن پیرامون قضیه چگونگی راهنمایی دانش آموز کلاس دوم که وسایل هم کلاسی هایش را برمی داشت
  • دیباچه پیرامون قضیه  چگونگی راهنمایی دانش آموز کلاس دوم که وسایل هم کلاسی هایش را برمی داشت
  • درک مشکل پیرامون قضیه چگونگی راهنمایی دانش آموز کلاس دوم که وسایل هم کلاسی هایش را برمی داشت
  • بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه چگونگی راهنمایی دانش آموز کلاس دوم که وسایل هم کلاسی هایش را برمی داشت
  • تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه چگونگی راهنمایی دانش آموز کلاس دوم که وسایل هم کلاسی هایش را برمی داشت
  • مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه چگونگی راهنمایی دانش آموز کلاس دوم که وسایل هم کلاسی هایش را برمی داشت
  • بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با چگونگی راهنمایی دانش آموز کلاس دوم که وسایل هم کلاسی هایش را برمی داشت
  • وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات چگونگی راهنمایی دانش آموز کلاس دوم که وسایل هم کلاسی هایش را برمی داشت
  • بررسی بیشتر در رابطه با چگونگی راهنمایی دانش آموز کلاس دوم که وسایل هم کلاسی هایش را برمی داشت
  • ارائه مستندات پیرامون چگونگی راهنمایی دانش آموز کلاس دوم که وسایل هم کلاسی هایش را برمی داشت
  • پیش بینی نتایج در مورد چگونگی راهنمایی دانش آموز کلاس دوم که وسایل هم کلاسی هایش را برمی داشت
  • راهکارها پیرامون قضیه چگونگی راهنمایی دانش آموز کلاس دوم که وسایل هم کلاسی هایش را برمی داشت
  • رفرنس و منبع مورد استفاده چگونگی راهنمایی دانش آموز کلاس دوم که وسایل هم کلاسی هایش را برمی داشت

آنچه پیوست این فایل علاوه بر فایل اصلی وجود دارد عبارت است از :

  • معرفی موقعیت (تحلیل موقعیت)
  • توصیف
    استنباط
  • بازنگری
  • بررسی مشکلات موجود
  • قضاوت و مسئله یابی(بررسی تفاوت بین انتظارات و سطح مطلوب یا وضعیت موجود بررسی شده)
  • تبیین مساله شناسایی شده: (به همراه دلایل و مستندات آن و دانش پشتیبان)
  • راه حل ها یا ایده های انتخابی آموزش پژوهی
  • ایده یا راه حل انتخابی، دلایل و مستندات آن
  • تدوین طرح اجرایی
  • هدف / اهداف اجرای ایده و یا راه حل
  • نیازهای مخاطبان طرح
  • منابع و مواد و رسانه های مورد نیاز
  • گام های اجرای طرح آموزش پژوهی
  • معیارهای موفقیت برنامه
  • گزارش اجرای ایده و ارزشیابی طرح
  • زمان و مکان اجرای طرح
  • گزارش روایی از اجرای طرح
  • توصیف
  • استنباط
  • بازنگری
  • قضاوت
  • بازخوردهای دانش آموزان و تفسیر آن
  • خود ارزیابی کلی(طراحی و اجرای طرح و ایده)
  • منابع و ماخذ

آموزش پژوهی کاملا بر اساس فرم های پیوست ۲ و ۳ دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ می باشد.

توصیف وضعیت موجود و تشخیص مسئله
سرقت جلوه ی ناسازگاری و از انواع کج رفتاریهای کودکان می باشد. دزدی عملی است نادرست و در همه فرهنگ ها ، مذاهب و اخلاقیات ناپسند و مذموم شمرده می شود . در اسلام برای دزد قوانین کیفری سختی تنظیم شده است که دامنه آن کودکان را نیز در بر می گیرد ، اگر دزدی در جامعه ای رواج یابد، امنیت مالی جامعه از میان خواهد رفت و زندگی در آن جامعه دشوار خواهد شد. زیرا بخش اعظم آرامش و سکون جامعه به این دلیل است که انسانها احساس می کنند حاصل تلاش و کوششان ، متعلق به خودشان است و چنانچه این احساس به خطر بیفتد ، مردم دست از کار و تلاش کشیده و سرگرم حفظ ماحصل تلاش خود خواهند بود. اگر کودک دست به دزدی بزند و به آن عادت کند زندگی برای او نیز دشوار خواهد شد زیرا دائماً درصدد اقدام به آن امر است و رسوایی و خفت آن تدریجا از میان خواهد رفت و بعدها رسوایی آن دامنگیر والدین و مربیان خواهد شد. دزدی طفل در صورت کشف نشدن نیز زیان بار است ، زیرا خیانت در افکار و روحیه اش اثر گذاشته آن را ویران و وجدانش را ناراحت و افسرده خواهد ساخت ، خطای اخلاقی ضمن تاثیر در روحیه کودکان ، احساس شرمندگی های اولیه او را از درون می خورد و کودک افسرده خواهد شد. ( به نقل از ابراهیمی و استیری (۱۳۸۶).
اینجانب …. آموزگار پایه دوم ابتدایی دبستان …. می باشم در اواخر آبان ماه سال جاری و بدنبال گلایه ها و شکایت ها پشت سرهم دانش آموزان در خصوص گم شدن پول و وسایل شخصی دانش آموزان گلاسم و مشکوک شدن آنان به یکی از دانش آموزان کلاس خودمان، بر آن شدم تا موضوع را دقیق تر بررسی نمایم با بررسی های میدانی و همچنین تحقیق و تفحص متوجه شدم که حدس و گمان دانش آموزان در خصوص کودک خاطی درست بوده و دزد وسایل این کودک است در نتیجه در اولین اقدام در جلسه شورای آموزگاران که با حضور تمامی آموزگاران، مدیر و معاونان برگزار شده بود موضوع را را مطرح نمودم مدیر مدرسه ضمن تقدیر و تشکر از بنده به خاطر توجه به مسئله مهمی چون دزدی در بین دانش آموزان در جهت جلوگیری وریشه کن نمودن این مشکل از من خواست تا با کمک همدیگر بتوانیم دلایل و ریشه ها این رفتار زشت توسط دانش آموز مذکور به نام ابوالفضل را شناسایی و در جهت حل آن اقدام اساسی نماییم در نهایت نتیجه امر را در قالب یک گزارش آموزش پژوهی با عنوان « چگونه توانستم جلوی دزدی یکی از دانش اموزانم را بگیرم» جهت بهره برداری همکاران در اختیار آنان قرار دهم بنده نیز با قبول این مسئولیت از همان روز فعالیت خود را در قالب آنچه که به پیوست ذکر شده است شروع نمودم و در نهایت توانستم حل نمایم.

شما عزیزان می توانید تدوین آموزش پژوهی آموزگاران ابتدایی که بر اساس اخرین بخش نامه آپدیت و بروز رسانی شده است را در این سایت خریداری کنید.

آموزش پژوهی

در فایل حاضر نهایت سعی و دقتمان را نموده ایم که پژوهش عملی دقیقی بر اساس آخرین تجربیاتمان در قالب آموزش پژوهی جهت فرهنگیان عزیز ، دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ فراهم نماییم .

آموزش پژوهی

با این حال پشتیبانی آنلاین ما جهت رسیدگی به راهنمایی و مشاوره ، مشکلات دانلود و هرگونه اعمال نظر های شخصی شما عزیزان فعال می باشد . امیدواریم فایل حاضر بتواند رضایت شما عزیزان را در این زمینه جلب نماید. همانطور که گفتیم پیوست های پر شده و تکمیل آموزش پژوهی نیز که شامل موارد زیر است در فایل دانلودی موجود می باشد:

آموزش پژوهی

آموزش پژوهی

۶۹۶

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09187518105

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0