تدوین آموزش پژوهی مرتبط با شغل معلمی تقویت خوب دیدن وخوب شنیدن در دانش آموزان دو قلو

تدوین آموزش پژوهی مرتبط با شغل معلمی

تقویت خوب دیدن وخوب شنیدن در دانش آموزان دو قلو

نمونه ای کامل و آماده با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۲۵ صفحه

سایت smartilamedu تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت آموزش پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است.تیم تخصصی ما اصالت تدوین آموزش پژوهی مرتبط با شغل معلمی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

آموزش پژوهی

فایل حاضر بر اساس جدید ترین تجربیات تیم تحریریه سایت آموزشی ما می باشد . و امید است نیاز شما دانش پژوهان عزیز را در زمینه تدوین آموزش پژوهی مرتفع سازد.

پشتیبانی فنی و محتوایی سایت به صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته در خدمت شما عزیزان می باشد.

آموزش پژوهی

سرفصلهای موجود در تدوین آموزش پژوهی مرتبط با شغل معلمی به قرار زیر است :

  • عنوان مطلب پیرامون قضیه تقویت خوب دیدن وخوب شنیدن در دانش آموزان دو قلو
  • سرآغاز سخن پیرامون قضیه تقویت خوب دیدن وخوب شنیدن در دانش آموزان دو قلو
  • دیباچه پیرامون قضیه  تقویت خوب دیدن وخوب شنیدن در دانش آموزان دو قلو
  • درک مشکل پیرامون قضیه تقویت خوب دیدن وخوب شنیدن در دانش آموزان دو قلو
  • بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه تقویت خوب دیدن وخوب شنیدن در دانش آموزان دو قلو
  • تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه تقویت خوب دیدن وخوب شنیدن در دانش آموزان دو قلو
  • مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه تقویت خوب دیدن وخوب شنیدن در دانش آموزان دو قلو
  • بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با تقویت خوب دیدن وخوب شنیدن در دانش آموزان دو قلو
  • وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات تقویت خوب دیدن وخوب شنیدن در دانش آموزان دو قلو
  • بررسی بیشتر در رابطه با تقویت خوب دیدن وخوب شنیدن در دانش آموزان دو قلو
  • ارائه مستندات پیرامون تقویت خوب دیدن وخوب شنیدن در دانش آموزان دو قلو
  • پیش بینی نتایج در مورد تقویت خوب دیدن وخوب شنیدن در دانش آموزان دو قلو
  • راهکارها پیرامون قضیه تقویت خوب دیدن وخوب شنیدن در دانش آموزان دو قلو
  • رفرنس و منبع مورد استفاده تقویت خوب دیدن وخوب شنیدن در دانش آموزان دو قلو

آنچه پیوست این فایل علاوه بر فایل اصلی وجود دارد عبارت است از :

  • معرفی موقعیت (تحلیل موقعیت)
  • توصیف
    استنباط
  • بازنگری
  • بررسی مشکلات موجود
  • قضاوت و مسئله یابی(بررسی تفاوت بین انتظارات و سطح مطلوب یا وضعیت موجود بررسی شده)
  • تبیین مساله شناسایی شده: (به همراه دلایل و مستندات آن و دانش پشتیبان)
  • راه حل ها یا ایده های انتخابی آموزش پژوهی
  • ایده یا راه حل انتخابی، دلایل و مستندات آن
  • تدوین طرح اجرایی
  • هدف / اهداف اجرای ایده و یا راه حل
  • نیازهای مخاطبان طرح
  • منابع و مواد و رسانه های مورد نیاز
  • گام های اجرای طرح آموزش پژوهی
  • معیارهای موفقیت برنامه
  • گزارش اجرای ایده و ارزشیابی طرح
  • زمان و مکان اجرای طرح
  • گزارش روایی از اجرای طرح
  • توصیف
  • استنباط
  • بازنگری
  • قضاوت
  • بازخوردهای دانش آموزان و تفسیر آن
  • خود ارزیابی کلی(طراحی و اجرای طرح و ایده)
  • منابع و ماخذ

آموزش پژوهی کاملا بر اساس فرم های پیوست ۲ و ۳ دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ می باشد.

گام اول : خانواده و اولیا ء
بر اساس نتایج بدست آمده خانواده مهمترین نقش را در کنترل و هدایت تخیل و ظهور خلاقیت دارد . اگر خانواده فرصت های لازم را برای سوال کردن، کنجکاوی و کشف محیط به کودکان بدهد زمینه رشد خلاقیت فراهم می شود . به همین دلیل اولین گام را در این جهت برداشتیم. معلم علاقمند در هر پایه والدین دانش آموزان خود را دعوت کرده و برنامه های که برای رشد خلاقیت دانش آموزان لازم بود به مرحله اجرا بگذارد را به اطلاع آنها رسانده همچنین دو مورد از کلاسهای آموزش خانواده مدرسه را به آموزش و پرورش خلاقیت کودکان و دانش آموزان پرداخته و اطلاعات لازم توسط مدرسین آموزش خانواده به اطلاع اولیا ء رسانده شد.در آن جلسات آزمونی تهیه کردیم که به آنها کمک می کرد تا بدانند محیط منزل فرزندانشان تا چه حد از انگیزه درونی و خلاقیت فرزنداشان حمایت می کند . که هر اولیاء به سوالات پاسخ می داد . پاسخ تمام سوالات به صورت درست و نادرست بود . پس از پایان آزمون پاسخی سوالات را برای اولیا نوشتم که این نشان دهنده این بود . اگر پاسخ های اولیا ء با پاسخ های ما مطابقت داشته باشد. .مطمئنا محیط اولیا از خلاقیت کودکان حمایت می کرد . و پاسخ های که متفاوت بود نشان دهنده زمینه های برای تلاش در جهت بهبود محیط می باشد.

۱- فرزندمان در منزل باید آرام باشد.
۲- فرزندمان را تشویق می کنیم که خلاق باشد.
۳- فرزندمان دلایل قوانینی را که در منزل وجود دارد می داند.
۴- فرزندمان برای انجام دادن کار خوب تحت فشار زیادی است..
۵- در کارها آزادی عمل دارد.
۶- فرزندمان را تشویق می کنیم تا خود درباره موضوعات و مسائل نتیجه گیری کند.
۷- در منزل رقابت زیادی وجود دارد.
۸- از ایده های فرزندمان در تصمیم گیری مهم استفاده می شود.
۹- کارها را اغلب برای رضایت ما انجام می دهد .
۱۰- دوست داریم فرزندمان کارها را به طریق خلاق انجام دهد .
۱۱- در منزل فرزندمان به خاطر ارتکاب اشتباه تنبیه می کنیم .
۱۲- مهمترین چیز در منزل بهترین بودن است .
۱۳- تغییرات در منزل ما مورد توجه واقع نمی شود .
۱۴- فرزندمان به راحتی می تواند احساس خود را بگوید .
۱۵- همه سعی می کنیم عیب یکدیگر بپوشانیم و حس ها را بگوییم.
۱۶- برای ما بسیار مهم است که کارنامه فرزندمان خوب باشد.

شما عزیزان می توانید تدوین آموزش پژوهی مرتبط با شغل معلمی که بر اساس اخرین بخش نامه آپدیت و بروز رسانی شده است را در این سایت خریداری کنید.

آموزش پژوهی

در فایل حاضر نهایت سعی و دقتمان را نموده ایم که پژوهش عملی دقیقی بر اساس آخرین تجربیاتمان در قالب آموزش پژوهی جهت فرهنگیان عزیز ، دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ فراهم نماییم .

آموزش پژوهی

با این حال پشتیبانی آنلاین ما جهت رسیدگی به راهنمایی و مشاوره ، مشکلات دانلود و هرگونه اعمال نظر های شخصی شما عزیزان فعال می باشد . امیدواریم فایل حاضر بتواند رضایت شما عزیزان را در این زمینه جلب نماید. همانطور که گفتیم پیوست های پر شده و تکمیل آموزش پژوهی نیز که شامل موارد زیر است در فایل دانلودی موجود می باشد:

آموزش پژوهی

آموزش پژوهی

۶۷۸

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0