دانلود آموزش پژوهی آموزگاران دبستان کاهش اختلال کند نویسی در ماده درسی املا در دانش آموزم

دانلود آموزش پژوهی آموزگاران دبستان

کاهش اختلال کند نویسی در ماده درسی املا در دانش آموزم

نمونه ای کامل و آماده با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۲۵ صفحه

سایت smartilamedu تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت آموزش پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است.تیم تخصصی ما اصالت دانلود آموزش پژوهی آموزگاران دبستان را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

آموزش پژوهی

فایل حاضر بر اساس جدید ترین تجربیات تیم تحریریه سایت آموزشی ما می باشد . و امید است نیاز شما دانش پژوهان عزیز را در زمینه تدوین آموزش پژوهی مرتفع سازد.

پشتیبانی فنی و محتوایی سایت به صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته در خدمت شما عزیزان می باشد.

آموزش پژوهی

سرفصلهای موجود در دانلود آموزش پژوهی آموزگاران دبستان به قرار زیر است :

  • عنوان مطلب پیرامون قضیه کاهش اختلال کند نویسی در ماده درسی املا در دانش آموزم
  • سرآغاز سخن پیرامون قضیه کاهش اختلال کند نویسی در ماده درسی املا در دانش آموزم
  • دیباچه پیرامون قضیه  کاهش اختلال کند نویسی در ماده درسی املا در دانش آموزم
  • درک مشکل پیرامون قضیه کاهش اختلال کند نویسی در ماده درسی املا در دانش آموزم
  • بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه کاهش اختلال کند نویسی در ماده درسی املا در دانش آموزم
  • تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه کاهش اختلال کند نویسی در ماده درسی املا در دانش آموزم
  • مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه کاهش اختلال کند نویسی در ماده درسی املا در دانش آموزم
  • بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با کاهش اختلال کند نویسی در ماده درسی املا در دانش آموزم
  • وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات کاهش اختلال کند نویسی در ماده درسی املا در دانش آموزم
  • بررسی بیشتر در رابطه با کاهش اختلال کند نویسی در ماده درسی املا در دانش آموزم
  • ارائه مستندات پیرامون کاهش اختلال کند نویسی در ماده درسی املا در دانش آموزم
  • پیش بینی نتایج در مورد کاهش اختلال کند نویسی در ماده درسی املا در دانش آموزم
  • راهکارها پیرامون قضیه کاهش اختلال کند نویسی در ماده درسی املا در دانش آموزم
  • رفرنس و منبع مورد استفاده کاهش اختلال کند نویسی در ماده درسی املا در دانش آموزم

آنچه پیوست این فایل علاوه بر فایل اصلی وجود دارد عبارت است از :

  • معرفی موقعیت (تحلیل موقعیت)
  • توصیف
    استنباط
  • بازنگری
  • بررسی مشکلات موجود
  • قضاوت و مسئله یابی(بررسی تفاوت بین انتظارات و سطح مطلوب یا وضعیت موجود بررسی شده)
  • تبیین مساله شناسایی شده: (به همراه دلایل و مستندات آن و دانش پشتیبان)
  • راه حل ها یا ایده های انتخابی آموزش پژوهی
  • ایده یا راه حل انتخابی، دلایل و مستندات آن
  • تدوین طرح اجرایی
  • هدف / اهداف اجرای ایده و یا راه حل
  • نیازهای مخاطبان طرح
  • منابع و مواد و رسانه های مورد نیاز
  • گام های اجرای طرح آموزش پژوهی
  • معیارهای موفقیت برنامه
  • گزارش اجرای ایده و ارزشیابی طرح
  • زمان و مکان اجرای طرح
  • گزارش روایی از اجرای طرح
  • توصیف
  • استنباط
  • بازنگری
  • قضاوت
  • بازخوردهای دانش آموزان و تفسیر آن
  • خود ارزیابی کلی(طراحی و اجرای طرح و ایده)
  • منابع و ماخذ

آموزش پژوهی کاملا بر اساس فرم های پیوست ۲ و ۳ دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ می باشد.

گردآوري شواهد یک
جهت تبيين دقيق مسئله نياز به اطلاعات بيشتر و دقيق تر مي باشد كه مي بايست به طريق علمي و با رعايت ويژگيهاي جمع آوري اطلاعات اقدام نمود. بنابراين با توجه به ماهيت مسئله لازم بود از روش هاي مختلف جمع آوري اطلاعات استفاده شود كه روش هاي بكار گرفته شده در اين پژوهش عبارتنداز:
الف) مصاحبه
ب) مشاهده
ج) بررسي اسناد و مدارك
د) مطالعه ي كتابخانه اي
هـ) استفاده از نظرات همكاران
اقدامات راه حل هاي پيشنهادي:
با در نظر گرفتن عوامل مطرح شده و راهكارهاي پيشنهادي اقدامات زير را جهت رفع مشكل به انجام رساندم:
از بین راهکارهایی که که برای بر طرف نمودن مشکل املاء پیشنهاد شده بود با توجه به شرایط و امکانات مدرسه و ظرفیت دانش آموز و محدودیت زمانی روش های زیر را درکلاس اجرا کردم:
– روش چند حسی
– خواندن شعر و الگوی به یاد سپاری
– استفاده از خمیر بازی
– کشیدن نقاشی با کلمات
– برای افزايش اعتماد به‎نفس
– دادن مسئوليت به مریم
– از بين بردن موقعيت هاي استرس زا براي مریم در مدرسه
– مریم را در گروهي قرار داده كه راحت ترين موقعيت را داشته باشد.و…
– دو تصوير كه مشابه هم هستند اما در يك يا چند مورد جزيي با هم اختلاف دارند به مریم نشان داده و از وي خواسته شود تا تفاوت هاي بين دو تصوير را پيدا كند.
-كارت هاي مقوايي را گرفته روي هر كدام يك كلمه نوشته كه حرف يا نقطه و يا دندانه كم يا اضافي داشته باشد و مریم نقص آن را پيدا كند.و…
برای تقویت هماهنگی دیداری حرکتی
ـ به وضعیت نشستن دانش آموز ونحوه ی گذاشتن دفتر روی میز توجه شود.
ـ به نحوه ی مداد دست گرفتن دانش آموز دقت شود.
ـ برای تقویت عضلات دست او گفته شود که كاغذ باطله يا كاغذ روزنامه را با دست هايش مچاله كند.

شما عزیزان می توانید دانلود آموزش پژوهی آموزگاران دبستان که بر اساس اخرین بخش نامه آپدیت و بروز رسانی شده است را در این سایت خریداری کنید.

آموزش پژوهی

در فایل حاضر نهایت سعی و دقتمان را نموده ایم که پژوهش عملی دقیقی بر اساس آخرین تجربیاتمان در قالب آموزش پژوهی جهت فرهنگیان عزیز ، دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ فراهم نماییم .

آموزش پژوهی

با این حال پشتیبانی آنلاین ما جهت رسیدگی به راهنمایی و مشاوره ، مشکلات دانلود و هرگونه اعمال نظر های شخصی شما عزیزان فعال می باشد . امیدواریم فایل حاضر بتواند رضایت شما عزیزان را در این زمینه جلب نماید. همانطور که گفتیم پیوست های پر شده و تکمیل آموزش پژوهی نیز که شامل موارد زیر است در فایل دانلودی موجود می باشد:

آموزش پژوهی

آموزش پژوهی

۶۵۹

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0