مستند سازی تجربیات معلم پایه دوم باز داشتن دانش آموزان از رفتارهای زشت مثل چشم وهم چشمی

مستند سازی تجربیات معلم پایه دوم

مستند سازی تجربیات معلم پایه دوم : در رابطه با پژوهش روایتی مستند سازی تجربیات معلم پایه دوم چیزی که قابل ذکر است این است که امروزه ، برخلاف گذشته ، کلاسهای درس تا حدود زیادی اعتبار خود را به عنوان تنها منبعی که در آن دانش آموزان و معلمان قادرند دانش و آگاهیهای لازم را کسب نمایند ، از دست داده است . پیشرفت در کل زمینه های فن آوری آموزشی موجب گردیده که همه روزه اطلاعات جدید و فراوانی در اختیار افراد جامعه قرار گیرد . میزان و ماهیت چنین اطلاعاتی با آنچه که معلمان و کتابهای درسی و در مباحثی غیر از  پژوهش روایتی مستند سازی تجربیات معلم پایه دوم به روش سنتی عرضه می کنند قابل قیاس نیست .

آموزش پژوهی

گرچه هنوز یکی از وظایف مهم مدرسه آن است که به دانش آموز اطلاعات و معلومات منظم و مرتبطی ارائه دهد اما بسیار حائز اهمیت است که علاوه بر دانش آموزان معلمان نیز در طول دوران تحصیل  و تدریس مهارتهای ذهنی فراوانی  را کسب کنند تا بتوانند ضمن نقد و بررسی اطلاعات گوناگون به نحو مطلوبی از آنها استفاده نمایند . و این امر جز بوسیله مستند سازی تجربیات معلم پایه دوم به روش نوین امکان پذیر نیست.

اجرای عملی مستند سازی تجربیات معلم پایه دوم

به اعتقاد صاحبنظران ، یکی از وظایف مهم آموزش و پرورش  امروزی ، ایجاد محیطی است که در آن دانش آموزان نگرش خاصی از مدرسه ، حرفه و آینده خود و به طور کلی از جامعه به دست آورند . بدون شک ، نگرشی که دانش آموزان در مدرسه کسب می کنند در جهت رشد عاطفی ، روانی و اجتماعی ایشان بسیار مؤثر می باشد . از این رو ، معلمان می توانند با به کار گیری و انجام عملی مستند سازی تجربیات معلم پایه دوم مناسب ، مهارتها و نگرشهایی مانند مسئولیت پذیری ، استقلال عمل و خود آموزی را در دانش آموزان پرورش دهند .

لزوم کارکرد پژوهشگر بر پژوهش روایتی مستند سازی تجربیات معلم پایه دوم

باید خاطرنشان شود که هیچ پژوهش آماده ای را نمی توان به عنوان بهترین مستند سازی تجربیات معلم پایه دوم در تمام موارد برگزید. لذا آشنایی معلمان با  پژوهش روایتی مستند سازی تجربیات معلم پایه دوم  گوناگون ضروری به نظر می رسد تا آنان بتوانند با توجه به مقاصد آموزشی تعیین شده ، الگوی مناسبی را به کار بندند. و در واقع هیچ پژوهشی در این زمینه مطلق نیست .

آموزش پژوهی

اطلاعات بیشتر در مورد مستند سازی تجربیات معلم پایه دوم

در مورد مستند سازی تجربیات معلم پایه دوم باید بدانید که این موضوع در نظام آموزشی کشور اهمیت بالایی دارد. این موضوع که گفته شد در نظام آموزشی کشور به این معنی نیست که در دیگر کشور ها از اهمیت پایینی برخوردار است. در اصل این طرح مستندسازی تجربیات از کشور های خارجی توسعه یافته به ایران راه یافته است.

مستندسازی تجربیات  از جمله فعالیت هایی بود که اغلب در کشور های اروپایی به اجرا در می آمد. این فعالیت به شدت برای نظام آموزشی کشور ها مزید فایده بود و پس از آن نیز کشور هایی که به دنبال توسعه و افزایش سطح آموزشی خود بودند، به دنبال آن بر آمدند تا بتوانند از پتانسیل بالای این سناریو استفاده کنند.

 نکات ضروری در تدوین فایل هایی نظیر پژوهش روایتی مستند سازی تجربیات معلم پایه دوم

تا به امروز در جامعه ما در مورد مسئله مستند سازی تجربیات معلم پایه دوم در شرکت ها فراگیری بهتر و تأثیر آن بر معلم پژوهنده و کوشش آنان نظارت چندانی شکل نگرفته میباشد فقدان ابزار مطلوب برای محاسبه پژوهش های انجام شده و به کار گیری از آن در عمل های آموزشی، کنفرانس ها و فراخوان های علمی و آموزشی به شدت دیده می شود.

  • مطالب زاید را حذف فرمایید .
  • مطالب فراموش گردیده را اضافه نمایید
  • مطالب را به ترتیب اهمیت آراسته نمایید.
  • لغات واصطلاحات بغرنج را حذف و بی آلایش نویسی نمائید .
  • مهم ترین نکات را یکبار در آغاز وبار دیگر در انتهای گزارش بیان نمایید.
  • مطالب اساسی را با تاکید نوشته وبا علایمی مانند لبریز نقاشی کردن پررنگ فرمایید.
  • تا جایی که ممکن میباشد از روشی بدیع و خلق کننده برای جذابیت مستند سازی تجربیات معلم پایه دوم به کار گیری نمائید.
  • اغراق نکنید و شعار ندهید .
  • ازبکار بردن لغت ها شاعرانه و مدح وستایش دیگر افراد خویش داری کنید .

نکات مورد توجه در نگارش مستند سازی تجربیات معلم پایه دوم

بخش اعظمی از تحقیقاتی که در شرکت ها فراگیری بهتر انجام یافته میباشد بیشتر درباره ی معلم پژوهنده و به طور تئوری متمرکز میباشد. در شرایطی که هرمورد از راهبردهای اجرائی گردیده کاملا جاری ساختن نشود، شاید دیگر فرصت آن رسیده باشد که به‌دنبال آشنایی راهکارها و هم اینگونه احتمال ها جدیدتری برای معلوم کردن مسائل پژوهشی مربوط باشیم.

  1.  احساسات فردی خویش را نکنید . اما کوشش فرمائید قضاوت نکنید
  2.  در سراسر متن ،غرض اساسی را فراموش نکنید . کناره روی نکنید
  3.  از به عمل بردن افعال مجهول در نگارش مستند سازی تجربیات معلم پایه دوم پرهیز کنید مانند: نقل شده میباشد …..ازارایه داده ها غیر حقیقی (به ویژه اعداد وارقام ) بپرهیزید .

دانلود فایل های مستند سازی تجربیات معلم پایه دوم

دقت داشته باشید که سعی شده فایل های دانلود مستندسازی تجربیات که در پایین برای شما قرار داده شده، از کیفیت بالایی برخوردار باشند. قطعا در مورد کیفیت آنها نمیخواهیم بیش از حد توضیح دهیم و اغراق کنیم اما باید بدانید که تمامی سعی ما این بوده که بتوانیم فایل های با کیفیت موجود را برای شما جمع آوری کنیم و این امر به کمک فرهنگیان عزیز بازنشسته برای ما مقدور شده که از آنها سپاس گذاریم.

آموزش پژوهی

دوستان عزیز مطلب حاضر به منظور  ارائه مستند سازی تجربیات معلم پایه دوم به آموزش و پرورش دوین شده است. در صورت هر گونه سوال با ما تماس بگیرید.

مستند سازی تجربیات معلم پایه دوم چگونگی باز داشتن دانش آموزانم از بعضی رفتارهای زشت مثل چشم وهم چشمی با فرمت ورد و قابل ویرایش جهت ارائه به فرهنگیان عزیز

سایت smartilamedu تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مستند سازی تجربیات خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است.تیم تخصصی ما اصالت مستند سازی تجربیات معلم پایه دوم را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصلهای موجود در مستند سازی تجربیات معلم پایه دوم به قرار زیر است :

  • عنوان مطلب پیرامون قضیه چگونگی باز داشتن دانش آموزانم از بعضی رفتارهای زشت مثل چشم وهم چشمی
  • سرآغاز سخن پیرامون قضیه چگونگی باز داشتن دانش آموزانم از بعضی رفتارهای زشت مثل چشم وهم چشمی
  • دیباچه پیرامون قضیه  چگونگی باز داشتن دانش آموزانم از بعضی رفتارهای زشت مثل چشم وهم چشمی
  • درک مشکل پیرامون قضیه چگونگی باز داشتن دانش آموزانم از بعضی رفتارهای زشت مثل چشم وهم چشمی
  • بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه چگونگی باز داشتن دانش آموزانم از بعضی رفتارهای زشت مثل چشم وهم چشمی
  • تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه چگونگی باز داشتن دانش آموزانم از بعضی رفتارهای زشت مثل چشم وهم چشمی
  • مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه چگونگی باز داشتن دانش آموزانم از بعضی رفتارهای زشت مثل چشم وهم چشمی
  • بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با چگونگی باز داشتن دانش آموزانم از بعضی رفتارهای زشت مثل چشم وهم چشمی
  • وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات چگونگی باز داشتن دانش آموزانم از بعضی رفتارهای زشت مثل چشم وهم چشمی
  • بررسی بیشتر در رابطه با چگونگی باز داشتن دانش آموزانم از بعضی رفتارهای زشت مثل چشم وهم چشمی
  • ارائه مستندات پیرامون چگونگی باز داشتن دانش آموزانم از بعضی رفتارهای زشت مثل چشم وهم چشمی
  • پیش بینی نتایج در مورد چگونگی باز داشتن دانش آموزانم از بعضی رفتارهای زشت مثل چشم وهم چشمی
  • راهکارها پیرامون قضیه چگونگی باز داشتن دانش آموزانم از بعضی رفتارهای زشت مثل چشم وهم چشمی
  • رفرنس و منبع مورد استفاده چگونگی باز داشتن دانش آموزانم از بعضی رفتارهای زشت مثل چشم وهم چشمی

نظرات همکاران:
– نداشتن انگیزه
– توجه بیش از حد به مسائل جانبی وحاشیه ای (تفریح ومیهمانی ، شب نشینی و…)
– توجه ،علاقه وتحت تاثیر برنامه های تلویزیونی وماهواره ای قرار گرفتن
– تحت تاثیر محیط قرار گرفتن
– نداشتن برنامه ریزی وعدم رسیدگی به موقع به والدین به وضعیت درسی دانش آموزان
– عدم علاقه به مطالعه
– نداشتن انگیزه وهدف
– صرف اوقات زیادی از شبانه روز برای دیدن برنامه های تلویزیونی
– سطح تحصیلات خانواده
نظر خواهی از دانش آموزان برای من بسیار حائز اهمیت بود به همین دلیل از آنها خواستم که نظرات ،خواسته ها وعلت عدم علاقه شان را بدون نوشتن مشخصاتشان روی برگه ای برایم بنویسند. البته نظر خواهی از دانش آموزان فقط اختصاص به پایه ششمی ها نداشت بلکه از پایه های پایین تر هم نظر سنجی به عمل آمد. علاوه بر نظر خواهی از کلیه دانش آموزان با چند تن از دانش آموزان ممتاز ودرس خوان ودانش آموزان ضعیف مصاحبه ای ترتیب دادم که مختصری از گزارش به شرح ذیل می باشد.
نظرات دانش آموزان :
الف- نظر دانش آموزان ممتاز ودرس خوان:
-نحوه تدریس معلم
– خشک وبی روح بودن کلاس
– ترس ودلهره واضطراب دانش آموزان از پرسش های کلاسی
-زمان کم وحجم زیاد دروس
ب- نظر دانش آموزان ضعیف
– نداشتن انگیزه ودرک درست وروشن از آینده
– عدم علاقه به مطالعه و عدم آگاهی به نحوه صحیح مطالعه
– تحت تاثیر محیط قرار گرفتن

شما عزیزان می توانید مستند سازی تجربیات معلم پایه دوم که بر اساس اخرین بخش نامه آپدیت و بروز رسانی شده است را در این سایت خریداری کنید.

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0