نمونه آموزش پژوهی دبیران شیمی بهبود رفتارهاي نامطلوب دانش آموزان با استفاده از روش هاي نوين تدريس

نمونه آموزش پژوهی دبیران شیمی

بهبود رفتارهاي نامطلوب دانش آموزان با استفاده از روش هاي نوين تدريس

نمونه ای کامل و آماده با فرمت ورد و قابل ویرایش

سایت smartilamedu تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت آموزش پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است.تیم تخصصی ما اصالت نمونه آموزش پژوهی دبیران شیمی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

آموزش پژوهی

فایل حاضر بر اساس جدید ترین تجربیات تیم تحریریه سایت آموزشی ما می باشد . و امید است نیاز شما دانش پژوهان عزیز را در زمینه تدوین آموزش پژوهی مرتفع سازد.

پشتیبانی فنی و محتوایی سایت به صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته در خدمت شما عزیزان می باشد.

آموزش پژوهی

سرفصلهای موجود در نمونه آموزش پژوهی دبیران شیمی به قرار زیر است :

  • عنوان مطلب پیرامون قضیه بهبود رفتارهاي نامطلوب دانش آموزان با استفاده از روش هاي نوين تدريس
  • سرآغاز سخن پیرامون قضیه بهبود رفتارهاي نامطلوب دانش آموزان با استفاده از روش هاي نوين تدريس
  • دیباچه پیرامون قضیه  بهبود رفتارهاي نامطلوب دانش آموزان با استفاده از روش هاي نوين تدريس
  • درک مشکل پیرامون قضیه بهبود رفتارهاي نامطلوب دانش آموزان با استفاده از روش هاي نوين تدريس
  • بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه بهبود رفتارهاي نامطلوب دانش آموزان با استفاده از روش هاي نوين تدريس
  • تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه بهبود رفتارهاي نامطلوب دانش آموزان با استفاده از روش هاي نوين تدريس
  • مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه بهبود رفتارهاي نامطلوب دانش آموزان با استفاده از روش هاي نوين تدريس
  • بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با بهبود رفتارهاي نامطلوب دانش آموزان با استفاده از روش هاي نوين تدريس
  • وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات بهبود رفتارهاي نامطلوب دانش آموزان با استفاده از روش هاي نوين تدريس
  • بررسی بیشتر در رابطه با بهبود رفتارهاي نامطلوب دانش آموزان با استفاده از روش هاي نوين تدريس
  • ارائه مستندات پیرامون بهبود رفتارهاي نامطلوب دانش آموزان با استفاده از روش هاي نوين تدريس
  • پیش بینی نتایج در مورد بهبود رفتارهاي نامطلوب دانش آموزان با استفاده از روش هاي نوين تدريس
  • راهکارها پیرامون قضیه بهبود رفتارهاي نامطلوب دانش آموزان با استفاده از روش هاي نوين تدريس
  • رفرنس و منبع مورد استفاده بهبود رفتارهاي نامطلوب دانش آموزان با استفاده از روش هاي نوين تدريس

آنچه پیوست این فایل علاوه بر فایل اصلی وجود دارد عبارت است از :

  • معرفی موقعیت (تحلیل موقعیت)
  • توصیف
    استنباط
  • بازنگری
  • بررسی مشکلات موجود
  • قضاوت و مسئله یابی(بررسی تفاوت بین انتظارات و سطح مطلوب یا وضعیت موجود بررسی شده)
  • تبیین مساله شناسایی شده: (به همراه دلایل و مستندات آن و دانش پشتیبان)
  • راه حل ها یا ایده های انتخابی آموزش پژوهی
  • ایده یا راه حل انتخابی، دلایل و مستندات آن
  • تدوین طرح اجرایی
  • هدف / اهداف اجرای ایده و یا راه حل
  • نیازهای مخاطبان طرح
  • منابع و مواد و رسانه های مورد نیاز
  • گام های اجرای طرح آموزش پژوهی
  • معیارهای موفقیت برنامه
  • گزارش اجرای ایده و ارزشیابی طرح
  • زمان و مکان اجرای طرح
  • گزارش روایی از اجرای طرح
  • توصیف
  • استنباط
  • بازنگری
  • قضاوت
  • بازخوردهای دانش آموزان و تفسیر آن
  • خود ارزیابی کلی(طراحی و اجرای طرح و ایده)
  • منابع و ماخذ

آموزش پژوهی کاملا بر اساس فرم های پیوست ۲ و ۳ دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ می باشد.

مقدمه
بسیاری از روان شناسان و دست اندرکاران امور آموزشی مسلط شدن به مهارت های اجتماعی برای دانش آموزان را که با مشکلات عاطفی و رفتاری روبه رو هستند، بسیار موثر می دانند. همچنین این متخصصان بر این باورند اخراج شدن از مدرسه و اقدام به جرم که این دسته از دانش آموزان درگیر آن هستند، در نتیجه روابط میان شخصی این دانش آموزان است که مورد قبول و پسند دوستان و همکلاسی هایشان قرار نمی گیرند. به دلیل اهمیت مهارت های اجتماعی برای این گروه از دانش آموزان در دهه گذشته، روش های مختلفی برای بهبود مهارت های اجتماعی شان ابداع شده است، اما اغلب این روش ها به این دلیل که نتوانسته اند رفتارهای مورد نظر را ایجاد کنند؛ مفید نبوده اند. در مواردی هم به دبيران این دسته از دانش آموزان انتقاد شده است که مهارت های اجتماعی معتبر و مورد قبول جامعه را آموزش نمی دهند و دبيران از این مساله غافلند که آموزش مهارت های اجتماعی به اندازه تدریس سایر دروس از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در زمینه بهبود رفتار این دسته از دانش آموزان، دبيران باید به این نکته اساسی توجه داشته باشند که وقتی فضای کلاس درس مثبت و حمایتگرانه باشد، وقتی دانش آموز احساس کند که به عقایدش بها می دهند و وقتی به دانش آموز احساس تعلق خاطر می دهید و وقتی به او تکالیف درسی معنی دار و توام با چالش می دهید؛ به طوری که دانش آموز با انجام آنها احساس موفقیت می کند، بنده به عنوان دبير شيمي در كلاسم با چنين دانش آموزاني برخورد داشته ام. و در سال تحصيلي فوق تصميم گرفتم كه از طريق روش هاي نوين تدريس اين مشكلات را بهبود بخشم.

شما عزیزان می توانید نمونه آموزش پژوهی دبیران شیمی که بر اساس اخرین بخش نامه آپدیت و بروز رسانی شده است را در این سایت خریداری کنید.

آموزش پژوهی

در فایل حاضر نهایت سعی و دقتمان را نموده ایم که پژوهش عملی دقیقی بر اساس آخرین تجربیاتمان در قالب آموزش پژوهی جهت فرهنگیان عزیز ، دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ فراهم نماییم .

آموزش پژوهی

با این حال پشتیبانی آنلاین ما جهت رسیدگی به راهنمایی و مشاوره ، مشکلات دانلود و هرگونه اعمال نظر های شخصی شما عزیزان فعال می باشد . امیدواریم فایل حاضر بتواند رضایت شما عزیزان را در این زمینه جلب نماید. همانطور که گفتیم پیوست های پر شده و تکمیل آموزش پژوهی نیز که شامل موارد زیر است در فایل دانلودی موجود می باشد:

آموزش پژوهی

آموزش پژوهی

۳۳

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0