نمونه آموزش پژوهی دبیر عربی چگونگی بهبود مهارت مکالمه زبان عربی در دانش آموزان پایه هفتم

نمونه آموزش پژوهی دبیر عربی

چگونگی بهبود مهارت مکالمه زبان عربی در دانش آموزان پایه هفتم

نمونه ای کامل و آماده با فرمت ورد و قابل ویرایش

سایت smartilamedu تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت آموزش پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است.تیم تخصصی ما اصالت نمونه آموزش پژوهی دبیر عربی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

آموزش پژوهی

فایل حاضر بر اساس جدید ترین تجربیات تیم تحریریه سایت آموزشی ما می باشد . و امید است نیاز شما دانش پژوهان عزیز را در زمینه تدوین آموزش پژوهی مرتفع سازد.

پشتیبانی فنی و محتوایی سایت به صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته در خدمت شما عزیزان می باشد.

آموزش پژوهی

سرفصلهای موجود در نمونه آموزش پژوهی دبیر عربی به قرار زیر است :

  • عنوان مطلب پیرامون قضیه چگونگی بهبود مهارت مکالمه زبان عربی در دانش آموزان پایه هفتم
  • سرآغاز سخن پیرامون قضیه چگونگی بهبود مهارت مکالمه زبان عربی در دانش آموزان پایه هفتم
  • دیباچه پیرامون قضیه  چگونگی بهبود مهارت مکالمه زبان عربی در دانش آموزان پایه هفتم
  • درک مشکل پیرامون قضیه چگونگی بهبود مهارت مکالمه زبان عربی در دانش آموزان پایه هفتم
  • بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه چگونگی بهبود مهارت مکالمه زبان عربی در دانش آموزان پایه هفتم
  • تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه چگونگی بهبود مهارت مکالمه زبان عربی در دانش آموزان پایه هفتم
  • مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه چگونگی بهبود مهارت مکالمه زبان عربی در دانش آموزان پایه هفتم
  • بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با چگونگی بهبود مهارت مکالمه زبان عربی در دانش آموزان پایه هفتم
  • وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات چگونگی بهبود مهارت مکالمه زبان عربی در دانش آموزان پایه هفتم
  • بررسی بیشتر در رابطه با چگونگی بهبود مهارت مکالمه زبان عربی در دانش آموزان پایه هفتم
  • ارائه مستندات پیرامون چگونگی بهبود مهارت مکالمه زبان عربی در دانش آموزان پایه هفتم
  • پیش بینی نتایج در مورد چگونگی بهبود مهارت مکالمه زبان عربی در دانش آموزان پایه هفتم
  • راهکارها پیرامون قضیه چگونگی بهبود مهارت مکالمه زبان عربی در دانش آموزان پایه هفتم
  • رفرنس و منبع مورد استفاده چگونگی بهبود مهارت مکالمه زبان عربی در دانش آموزان پایه هفتم

آنچه پیوست این فایل علاوه بر فایل اصلی وجود دارد عبارت است از :

  • معرفی موقعیت (تحلیل موقعیت)
  • توصیف
    استنباط
  • بازنگری
  • بررسی مشکلات موجود
  • قضاوت و مسئله یابی(بررسی تفاوت بین انتظارات و سطح مطلوب یا وضعیت موجود بررسی شده)
  • تبیین مساله شناسایی شده: (به همراه دلایل و مستندات آن و دانش پشتیبان)
  • راه حل ها یا ایده های انتخابی آموزش پژوهی
  • ایده یا راه حل انتخابی، دلایل و مستندات آن
  • تدوین طرح اجرایی
  • هدف / اهداف اجرای ایده و یا راه حل
  • نیازهای مخاطبان طرح
  • منابع و مواد و رسانه های مورد نیاز
  • گام های اجرای طرح آموزش پژوهی
  • معیارهای موفقیت برنامه
  • گزارش اجرای ایده و ارزشیابی طرح
  • زمان و مکان اجرای طرح
  • گزارش روایی از اجرای طرح
  • توصیف
  • استنباط
  • بازنگری
  • قضاوت
  • بازخوردهای دانش آموزان و تفسیر آن
  • خود ارزیابی کلی(طراحی و اجرای طرح و ایده)
  • منابع و ماخذ

آموزش پژوهی کاملا بر اساس فرم های پیوست ۲ و ۳ دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ می باشد.

مقدمه
اين روزها اغلب دنش‌آموزان از سراسر كشور از فراگيري اين درس گريزانند و انگيزه يادگيري زبان عربي در آنها ضعيف گشته است و عربي يكي از دروسي است كه شاگردان ما در اين درس نمرات رضايت‌بخشي را بدست نياورده و بسياري از آنها در آموختن زبان عربي و مخصوصا مکالمه دچار افت شديدي گشته‌اند و اين امر ذهن اغلب دبيران عربي و مسئولين آموزش مناطق مختلف را به خود معطوف كرده است اينكه چگونه موانع جذابيت درس عربي را از ميان برداشته و انگيزه‌هاي مؤثر در آموزش زبان وحي را در بين دانش‌آموزان تقويت كنيم بعد از گذشت مدتي از سال تحصيلي متوجه ضعف تعدادي از دانش آموزانم در درس عربي شدم . وباتوجه به اینکه چگونگی آسیب شناسی ورمز موفقیت درآموزش عربی موضوعی است که به سادگی نمی توان از آن گذشت وتعهد ومسئولیتی که در قبال دانش آموزان وشغل خود احساس می کردم برآن شدم تا مساله راپیگیری کنم.
بیان مساله:
در پي استقبال عظيم مردم ايران از دين اسلام و با از بين رفتن حكومت ساساني خورشيد تابان شريعت مقدس اسلامي بر فراز كشور پهناور ما نورافشاني نموده و دولتهاي متعدد اسلامي يكي پس از ديگري بر اين سرزمين حكومت كردند و بعضاً با حمايت اين حكومتها علماء و دانشمندان بزرگي درخشيده و آثار و كتابهاي زيادي را به عربي و فارسي به يادگار نهادند و با ورود واژگان عربي و خاصه واژگان قرآني در نظم و نثر فارسي تحول شگرفي را در عربی ما به وجود آوردند براي آكاهي بيشتر از ورود كلمات و تأثير واژه‌هاي عربي در متون زبان فارسي مي توانيد به كتاب «عربي در فارسي» نوشته دكتر فرشيدورد استاد اسبق دانشگاه تهران مراجعه فرماييد.
زبان عربي زبان دين و آيين و فرهنگ و تمدن اسلامي است و اين زبان يكي از عوامل وحدت در بين جوامع و ملل مختلف دنيا با بيش از يك ميليارد مسلمان گشته است. آموزش زبان عربي به منظور درك مفاهيم ديني و قرآني است همانطور كه مقام معظم رهبري فرمودند: «زبان عربي كليد معارف اسلامي است» لذا:

شما عزیزان می توانید نمونه آموزش پژوهی دبیر عربی که بر اساس اخرین بخش نامه آپدیت و بروز رسانی شده است را در این سایت خریداری کنید.

آموزش پژوهی

در فایل حاضر نهایت سعی و دقتمان را نموده ایم که پژوهش عملی دقیقی بر اساس آخرین تجربیاتمان در قالب آموزش پژوهی جهت فرهنگیان عزیز ، دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ فراهم نماییم .

آموزش پژوهی

با این حال پشتیبانی آنلاین ما جهت رسیدگی به راهنمایی و مشاوره ، مشکلات دانلود و هرگونه اعمال نظر های شخصی شما عزیزان فعال می باشد . امیدواریم فایل حاضر بتواند رضایت شما عزیزان را در این زمینه جلب نماید. همانطور که گفتیم پیوست های پر شده و تکمیل آموزش پژوهی نیز که شامل موارد زیر است در فایل دانلودی موجود می باشد:

آموزش پژوهی

آموزش پژوهی

۱۳۸

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0