نمونه آموزش پژوهی مدیر ابتدایی به اتمام رساندن اخلاق حرفه ای مدیریت و نقش آن در بهبود کیفیت آموزشی

نمونه آموزش پژوهی مدیر ابتدایی

به اتمام رساندن اخلاق حرفه ای مدیریت و نقش آن در بهبود کیفیت آموزشی در سال تحصیلی

نمونه ای کامل و آماده با فرمت ورد و قابل ویرایش

سایت smartilamedu تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت آموزش پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است.تیم تخصصی ما اصالت نمونه آموزش پژوهی مدیر ابتدایی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

آموزش پژوهی

فایل حاضر بر اساس جدید ترین تجربیات تیم تحریریه سایت آموزشی ما می باشد . و امید است نیاز شما دانش پژوهان عزیز را در زمینه تدوین آموزش پژوهی مرتفع سازد.

پشتیبانی فنی و محتوایی سایت به صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته در خدمت شما عزیزان می باشد.

آموزش پژوهی

سرفصلهای موجود در نمونه آموزش پژوهی مدیر ابتدایی به قرار زیر است :

  • عنوان مطلب پیرامون قضیه به اتمام رساندن اخلاق حرفه ای مدیریت و نقش آن در بهبود کیفیت آموزشی در سال تحصیلی
  • سرآغاز سخن پیرامون قضیه به اتمام رساندن اخلاق حرفه ای مدیریت و نقش آن در بهبود کیفیت آموزشی در سال تحصیلی
  • دیباچه پیرامون قضیه   به اتمام رساندن اخلاق حرفه ای مدیریت و نقش آن در بهبود کیفیت آموزشی در سال تحصیلی
  • درک مشکل پیرامون قضیه به اتمام رساندن اخلاق حرفه ای مدیریت و نقش آن در بهبود کیفیت آموزشی در سال تحصیلی
  • بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه به اتمام رساندن اخلاق حرفه ای مدیریت و نقش آن در بهبود کیفیت آموزشی در سال تحصیلی
  • تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه به اتمام رساندن اخلاق حرفه ای مدیریت و نقش آن در بهبود کیفیت آموزشی در سال تحصیلی
  • مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه به اتمام رساندن اخلاق حرفه ای مدیریت و نقش آن در بهبود کیفیت آموزشی در سال تحصیلی
  • بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با به اتمام رساندن اخلاق حرفه ای مدیریت و نقش آن در بهبود کیفیت آموزشی در سال تحصیلی
  • وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات به اتمام رساندن اخلاق حرفه ای مدیریت و نقش آن در بهبود کیفیت آموزشی در سال تحصیلی
  • بررسی بیشتر در رابطه با به اتمام رساندن اخلاق حرفه ای مدیریت و نقش آن در بهبود کیفیت آموزشی در سال تحصیلی
  • ارائه مستندات پیرامون به اتمام رساندن اخلاق حرفه ای مدیریت و نقش آن در بهبود کیفیت آموزشی در سال تحصیلی
  • پیش بینی نتایج در مورد به اتمام رساندن اخلاق حرفه ای مدیریت و نقش آن در بهبود کیفیت آموزشی در سال تحصیلی
  • راهکارها پیرامون قضیه به اتمام رساندن اخلاق حرفه ای مدیریت و نقش آن در بهبود کیفیت آموزشی در سال تحصیلی
  • رفرنس و منبع مورد استفاده به اتمام رساندن اخلاق حرفه ای مدیریت و نقش آن در بهبود کیفیت آموزشی در سال تحصیلی

آنچه پیوست این فایل علاوه بر فایل اصلی وجود دارد عبارت است از :

  • معرفی موقعیت (تحلیل موقعیت)
  • توصیف
    استنباط
  • بازنگری
  • بررسی مشکلات موجود
  • قضاوت و مسئله یابی(بررسی تفاوت بین انتظارات و سطح مطلوب یا وضعیت موجود بررسی شده)
  • تبیین مساله شناسایی شده: (به همراه دلایل و مستندات آن و دانش پشتیبان)
  • راه حل ها یا ایده های انتخابی آموزش پژوهی
  • ایده یا راه حل انتخابی، دلایل و مستندات آن
  • تدوین طرح اجرایی
  • هدف / اهداف اجرای ایده و یا راه حل
  • نیازهای مخاطبان طرح
  • منابع و مواد و رسانه های مورد نیاز
  • گام های اجرای طرح آموزش پژوهی
  • معیارهای موفقیت برنامه
  • گزارش اجرای ایده و ارزشیابی طرح
  • زمان و مکان اجرای طرح
  • گزارش روایی از اجرای طرح
  • توصیف
  • استنباط
  • بازنگری
  • قضاوت
  • بازخوردهای دانش آموزان و تفسیر آن
  • خود ارزیابی کلی(طراحی و اجرای طرح و ایده)
  • منابع و ماخذ

آموزش پژوهی کاملا بر اساس فرم های پیوست ۲ و ۳ دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ می باشد.

مقدمه
تحلیل اخلاق حرفه ای محتاج تحلیل اخلاق و حرفه است. واژه حرفه کاربردهای فراوانی دارد و مفهوم آن نیز ار تطور تاریخی فراوانی برخوردار است. عام ترین کار برد حرفه به معنای پیشه، شغل، کار و کسب است
مفهوم اصطلاحی حرفه از دیرباز متفاوت با کار و حتی شغل به کار می رود. توجه به تمایز این دو واژه رهگشاست. اشتغال یکی از مؤلفه های حرفه است. مؤلفه دیگر روزی به دست آوردن از طریق اشتغال است. مؤلفه سوم اختیار در کار و اشتغال است. حرفه یک کار اختیاری است. مؤلفه مهم خدمت محوری ، مثمر به ثمر بودن، مفید بودن یا مطلوبیت اجتماعی حرفه است. مؤلفه پنجم برخورداری از دانش ، مهارت و توانایی است. قدما از این مؤلفه سه وجهی ( دانش، مهارت و توانایی) به صناعت تعبیر می کنند و لذا دهخدا در تعریف حرفه گوید ( صناعت که روزی بدان بدست آید.) تمایز صناعت از صرف کار در سه عنصر دانش، مهارت و توانایی است حرفه نوع خاصی از فعالیت است که فرد به وسیله آن از منزلت و اعتبار خاصی برخوردار می شود و به آداب و اخلاق خاصی متعلق می گردد. بر اساس سخن دیویس به جای تعریف حرفه، می توان از اوصاف آدم های حرفه ای سخن گفت. حرفه ای است که توانمندی خود را در پای بندی به قانونمندی و نظام مندی حرفه می داند، می سازد، تقویت می کند و حفظ می نماید.شخص حرفه ای کسی است که خودشناسی، خودسازی و خود باوری را لازمه حرفه ای شدن و حرفه ای ماندن می داند. حرفه ای کسی است که به مدیریت حرفه و حرفه مدیریت احترام می گذارد ( روستا، ۱۳۸۵، ص ۶-۷).
علاوه بر آن که روابط انسانی عامل مهم موفقیت مدیران در همه مدیریت ها مانند مدیریت بازرگانی، صنعتی، دولتی و نظامی و غیره است، اما در مدیریت آموزشگاهی جایگاه دیگری دارد و با سایر مدیریت ها قابل مقایسه نیست. دانش آموزان نه تنها تجربه های کافی برای شناخت و تشخیص مصالح بلند مدت خود را ندارند، از نظر ساده اندیشی و صاف و زلال بودن قلب و اندیشه خود، تحت تأثیر رفتار و روابط افراد اهم از رفتار باطنی و خالصانه و رفتار ظاهری قرار می گیرند. این تأثیر آنقدر زیاد است که با قاطعیت می توان گفت، مدیران و معلمان نمی توانند بدون تأثیر مثبتی که از طریق رفتار و روابط خود بر دانش آموزان می گذارند، در تغییر رفتار یا تعلیم و تربیت آن ها موفق شوند.
خوشبختانه، اهمیت روابط انسانی در طرح تغییر بنیادی نظام آموزش و پرورش نیز مورد توجه قرار گرفته است و تا حدودی می توان گفت که اساس تعلیمات نظام جدید آموزش و پرورش به حساب آمده است.
حال اگر انسان موجودی است اجتماعی و مدنی بالطبع – که با جامعه داد و ستد و تعاون و تعامل و کنش و واکنش دارد – باید در برنامه ریزی تربیتی و آموزش، در تدوین محتوای کتب درسی و در اجرای برنامه ها و … این جهت را ملحوظ داشت. یعنی برنامه برای رفع نیاز جامعه باشد و برنامه ریز، مؤلف، محقق، مربی، معلم و دانش آموز در جامعه، با جامعه و حلال مشکل جامعه باشند و تعاون و همکاری اجتماعی در اندیشه و گفتار و کردار همه نمایان باشد و به طور کلی باید جهت تعلیم و تربیت این باشد که متعلم در عین حال که استقلال فکری خود را در چهار چوب اصول حفظ می کند، فردی اجتماعی، پذیرای قوانین صحیح اجتماعی و آماده برای کار گروهی شود و در کارهای سیاسی هم به عنوان یک تکلیف مهم و حساس شرکت کند.

شما عزیزان می توانید نمونه آموزش پژوهی مدیر ابتدایی که بر اساس اخرین بخش نامه آپدیت و بروز رسانی شده است را در این سایت خریداری کنید.

آموزش پژوهی

در فایل حاضر نهایت سعی و دقتمان را نموده ایم که پژوهش عملی دقیقی بر اساس آخرین تجربیاتمان در قالب آموزش پژوهی جهت فرهنگیان عزیز ، دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ فراهم نماییم .

آموزش پژوهی

با این حال پشتیبانی آنلاین ما جهت رسیدگی به راهنمایی و مشاوره ، مشکلات دانلود و هرگونه اعمال نظر های شخصی شما عزیزان فعال می باشد . امیدواریم فایل حاضر بتواند رضایت شما عزیزان را در این زمینه جلب نماید. همانطور که گفتیم پیوست های پر شده و تکمیل آموزش پژوهی نیز که شامل موارد زیر است در فایل دانلودی موجود می باشد:

آموزش پژوهی

آموزش پژوهی

۲۵۵

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0