تدوین آموزش پژوهی معلمان دبستان بر طرف کردن ناسازگاری دانش آموزم با هم شاگردی هایش

تدوین آموزش پژوهی معلمان دبستان

بر طرف کردن ناسازگاری دانش آموزم با هم شاگردی هایش

نمونه ای کامل و آماده با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۲۵ صفحه

سایت smartilamedu تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت آموزش پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است.تیم تخصصی ما اصالت تدوین آموزش پژوهی معلمان دبستان را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

آموزش پژوهی

فایل حاضر بر اساس جدید ترین تجربیات تیم تحریریه سایت آموزشی ما می باشد . و امید است نیاز شما دانش پژوهان عزیز را در زمینه تدوین آموزش پژوهی مرتفع سازد.

پشتیبانی فنی و محتوایی سایت به صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته در خدمت شما عزیزان می باشد.

آموزش پژوهی

سرفصلهای موجود در تدوین آموزش پژوهی معلمان دبستان به قرار زیر است :

  • عنوان مطلب پیرامون قضیه بر طرف کردن ناسازگاری دانش آموزم با هم شاگردی هایش
  • سرآغاز سخن پیرامون قضیه بر طرف کردن ناسازگاری دانش آموزم با هم شاگردی هایش
  • دیباچه پیرامون قضیه  بر طرف کردن ناسازگاری دانش آموزم با هم شاگردی هایش
  • درک مشکل پیرامون قضیه بر طرف کردن ناسازگاری دانش آموزم با هم شاگردی هایش
  • بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه بر طرف کردن ناسازگاری دانش آموزم با هم شاگردی هایش
  • تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه بر طرف کردن ناسازگاری دانش آموزم با هم شاگردی هایش
  • مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه بر طرف کردن ناسازگاری دانش آموزم با هم شاگردی هایش
  • بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با بر طرف کردن ناسازگاری دانش آموزم با هم شاگردی هایش
  • وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات بر طرف کردن ناسازگاری دانش آموزم با هم شاگردی هایش
  • بررسی بیشتر در رابطه با بر طرف کردن ناسازگاری دانش آموزم با هم شاگردی هایش
  • ارائه مستندات پیرامون بر طرف کردن ناسازگاری دانش آموزم با هم شاگردی هایش
  • پیش بینی نتایج در مورد بر طرف کردن ناسازگاری دانش آموزم با هم شاگردی هایش
  • راهکارها پیرامون قضیه بر طرف کردن ناسازگاری دانش آموزم با هم شاگردی هایش
  • رفرنس و منبع مورد استفاده بر طرف کردن ناسازگاری دانش آموزم با هم شاگردی هایش

آنچه پیوست این فایل علاوه بر فایل اصلی وجود دارد عبارت است از :

  • معرفی موقعیت (تحلیل موقعیت)
  • توصیف
    استنباط
  • بازنگری
  • بررسی مشکلات موجود
  • قضاوت و مسئله یابی(بررسی تفاوت بین انتظارات و سطح مطلوب یا وضعیت موجود بررسی شده)
  • تبیین مساله شناسایی شده: (به همراه دلایل و مستندات آن و دانش پشتیبان)
  • راه حل ها یا ایده های انتخابی آموزش پژوهی
  • ایده یا راه حل انتخابی، دلایل و مستندات آن
  • تدوین طرح اجرایی
  • هدف / اهداف اجرای ایده و یا راه حل
  • نیازهای مخاطبان طرح
  • منابع و مواد و رسانه های مورد نیاز
  • گام های اجرای طرح آموزش پژوهی
  • معیارهای موفقیت برنامه
  • گزارش اجرای ایده و ارزشیابی طرح
  • زمان و مکان اجرای طرح
  • گزارش روایی از اجرای طرح
  • توصیف
  • استنباط
  • بازنگری
  • قضاوت
  • بازخوردهای دانش آموزان و تفسیر آن
  • خود ارزیابی کلی(طراحی و اجرای طرح و ایده)
  • منابع و ماخذ

آموزش پژوهی کاملا بر اساس فرم های پیوست ۲ و ۳ دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ می باشد.

اهمیت وضرورت تحقیق
یکی از مشکلات عمده مدارس ماکمک نکردن به دانش آموزان مشکل دار است.متاسفانه مد ارس به جای آنکه آماده کمک به کسانی که عقب افتادگی یامشکل ناسازکاری دارند بیشترآنهاراازخود دورمی سازند.وحالت دفعی از خود نشان می دهند.اغلب مدارسبه دنبال دانش آموزان قوی وبا نمره بالاهستند وبیشتر مواقع به تشویق وتکریم آنهامی پردازطند .در مقابل دانش آموان به ظاهر ضعیف مورد بی مهری قرار می گیرند وبه طور ناخواسته آنهارا رها وسرکوب می کنند (میر کمالی.۱۳۷۹٫ص۷۴)
بي انضباطي دانش آموزان همواره موجبات رنج وزحمت والدین واطافیان را فراهم می سازد وگاهی این رفتار به حدی شدید است که موجب رنج وعذاب افراد عادی نیز می گردد.وگاه افراد را از راه تحصیل نیز باز می دارد.وبه کار هایی مانند بد دهنی وانحرافات دیگر اخلاقی مبتلا می گرداند (حمزه گنجی.۱۳۸۷٫ص۵۲)لذا بر ما خدمتکاران امر آ.پ یک تکلیفاست که با استفاده از منابع گوناگون وشیوه های صحیح نسل جوان وسرمایه های کشور را هدایت کنیم.
اهمیت وضرورت این تحقیق از اینجا ناشی شده که دانش آموزمورد نظر این اقدام پزوهی مشکلش احتمالاکاهش خواهد یافت.زیرا وقتی علل مشخص شود راه حل هم مشخص ودر نتیجه مشکل نیز حل خواهد شدونتایج بدست آمده از آن می تواند در موارد مشابه مورد استفاده سایر همکاران ودست اندر کاران امر تعلیم وتربیت قرار گیرد.
اهداف پژوهش
اهداف کلی: شناسایی مشکلات ناسازگاری آریان
اهداف جزئی:
۱) شناخت روشهای حل مشکل ناسازگاری آریان
۲) ارائه راه حل درمورد بوجودآمدن مشکل اخلاقی در آریان
پیشینه اقدام پزوهی :
تحقیقی درمرکز تربیت معلم شهید بهشتی مشهد باموضوع:روش های افزایش انضباط در بین دانش آموزان دوره ی ابتدایی توسط اقای سعید ابراهیمی به راهنمایی آقای دکتر تلخابی دربهار ۹۰ صورت گرفته است.راههايي پيشنهادی و نحوه استفاده از روش ها را نيزمورد بحث قرار داده است.با توجه به تحقيق “كانين “كه مشكلات بي انضباطي را از اقدامات پيش‌گيرانه‌ي معلم مي‌داند. راههاي براي پيش‌گيري اين عمل ارائه می شود. سپس علل بي‌انضباطي را بررسي كرده‌ و راههايي براي كاهش اين علل ارائه خواهد شد. براي برخورد با رفتارهاي بي‌انضباطي و بي‌انضباطانه نيز باتوجه به ديدگاههاي دانشمندان ،معلم ،مدرسه،دانش آموز و اجتماع

شما عزیزان می توانید تدوین آموزش پژوهی معلمان دبستان که بر اساس اخرین بخش نامه آپدیت و بروز رسانی شده است را در این سایت خریداری کنید.

آموزش پژوهی

در فایل حاضر نهایت سعی و دقتمان را نموده ایم که پژوهش عملی دقیقی بر اساس آخرین تجربیاتمان در قالب آموزش پژوهی جهت فرهنگیان عزیز ، دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ فراهم نماییم .

آموزش پژوهی

با این حال پشتیبانی آنلاین ما جهت رسیدگی به راهنمایی و مشاوره ، مشکلات دانلود و هرگونه اعمال نظر های شخصی شما عزیزان فعال می باشد . امیدواریم فایل حاضر بتواند رضایت شما عزیزان را در این زمینه جلب نماید. همانطور که گفتیم پیوست های پر شده و تکمیل آموزش پژوهی نیز که شامل موارد زیر است در فایل دانلودی موجود می باشد:

آموزش پژوهی

آموزش پژوهی

۶۶۳

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0