آموزش پژوهی دبیران ادبیات چگونگی علاقه مند کردن دانش آموز کم توان ذهنی به نوشتن و پرسش

آموزش پژوهی دبیران ادبیات

چگونگی علاقه مند کردن دانش آموز کم توان ذهنی به نوشتن و پرسش جهت یادگیری معنی لغات با تکالیف متنوع در درس فارسی متوسطه اول

 نمونه ای کامل و آماده با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۲۵ صفحه

سایت smartilamedu تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت آموزش پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است.تیم تخصصی ما اصالت آموزش پژوهی دبیران ادبیات را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

آموزش پژوهی

فایل حاضر بر اساس جدید ترین تجربیات تیم تحریریه سایت آموزشی ما می باشد . و امید است نیاز شما دانش پژوهان عزیز را در زمینه تدوین آموزش پژوهی مرتفع سازد.

پشتیبانی فنی و محتوایی سایت به صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته در خدمت شما عزیزان می باشد.

آموزش پژوهی

سرفصلهای موجود در آموزش پژوهی دبیران ادبیات به قرار زیر است :

  • عنوان مطلب پیرامون قضیه چگونگی علاقه مند کردن دانش آموز کم توان ذهنی به نوشتن و پرسش جهت یادگیری معنی لغات با تکالیف متنوع
  • سرآغاز سخن پیرامون قضیه چگونگی علاقه مند کردن دانش آموز کم توان ذهنی به نوشتن و پرسش جهت یادگیری معنی لغات با تکالیف متنوع
  • دیباچه پیرامون قضیه  چگونگی علاقه مند کردن دانش آموز کم توان ذهنی به نوشتن و پرسش جهت یادگیری معنی لغات با تکالیف متنوع
  • درک مشکل پیرامون قضیه چگونگی علاقه مند کردن دانش آموز کم توان ذهنی به نوشتن و پرسش جهت یادگیری معنی لغات با تکالیف متنوع
  • بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه چگونگی علاقه مند کردن دانش آموز کم توان ذهنی به نوشتن و پرسش جهت یادگیری معنی لغات با تکالیف متنوع
  • تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه چگونگی علاقه مند کردن دانش آموز کم توان ذهنی به نوشتن و پرسش جهت یادگیری معنی لغات با تکالیف متنوع
  • مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه چگونگی علاقه مند کردن دانش آموز کم توان ذهنی به نوشتن و پرسش جهت یادگیری معنی لغات با تکالیف متنوع
  • بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با چگونگی علاقه مند کردن دانش آموز کم توان ذهنی به نوشتن و پرسش جهت یادگیری معنی لغات با تکالیف متنوع
  • وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات چگونگی علاقه مند کردن دانش آموز کم توان ذهنی به نوشتن و پرسش جهت یادگیری معنی لغات با تکالیف متنوع
  • بررسی بیشتر در رابطه با چگونگی علاقه مند کردن دانش آموز کم توان ذهنی به نوشتن و پرسش جهت یادگیری معنی لغات با تکالیف متنوع
  • ارائه مستندات پیرامون چگونگی علاقه مند کردن دانش آموز کم توان ذهنی به نوشتن و پرسش جهت یادگیری معنی لغات با تکالیف متنوع
  • پیش بینی نتایج در مورد چگونگی علاقه مند کردن دانش آموز کم توان ذهنی به نوشتن و پرسش جهت یادگیری معنی لغات با تکالیف متنوع
  • راهکارها پیرامون قضیه چگونگی علاقه مند کردن دانش آموز کم توان ذهنی به نوشتن و پرسش جهت یادگیری معنی لغات با تکالیف متنوع
  • رفرنس و منبع مورد استفاده چگونگی علاقه مند کردن دانش آموز کم توان ذهنی به نوشتن و پرسش جهت یادگیری معنی لغات با تکالیف متنوع

آنچه پیوست این فایل علاوه بر فایل اصلی وجود دارد عبارت است از :

  • معرفی موقعیت (تحلیل موقعیت)
  • توصیف
    استنباط
  • بازنگری
  • بررسی مشکلات موجود
  • قضاوت و مسئله یابی(بررسی تفاوت بین انتظارات و سطح مطلوب یا وضعیت موجود بررسی شده)
  • تبیین مساله شناسایی شده: (به همراه دلایل و مستندات آن و دانش پشتیبان)
  • راه حل ها یا ایده های انتخابی آموزش پژوهی
  • ایده یا راه حل انتخابی، دلایل و مستندات آن
  • تدوین طرح اجرایی
  • هدف / اهداف اجرای ایده و یا راه حل
  • نیازهای مخاطبان طرح
  • منابع و مواد و رسانه های مورد نیاز
  • گام های اجرای طرح آموزش پژوهی
  • معیارهای موفقیت برنامه
  • گزارش اجرای ایده و ارزشیابی طرح
  • زمان و مکان اجرای طرح
  • گزارش روایی از اجرای طرح
  • توصیف
  • استنباط
  • بازنگری
  • قضاوت
  • بازخوردهای دانش آموزان و تفسیر آن
  • خود ارزیابی کلی(طراحی و اجرای طرح و ایده)
  • منابع و ماخذ

آموزش پژوهی کاملا بر اساس فرم های پیوست ۲ و ۳ دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ می باشد.

چکیده
بیان مساله
کلاس‌های درس در یک دسته‌بندی کلی یا شاداب، جذاب و مخاطب‌پذیرند یا کسل‌کننده، خمود و مخاطب گریز یا معمولی و عادی. کلاس درسی که در آن به مؤلفه‌های جذابیت توجه نمی‌شود با گذشت زمان ممکن است کم‌کم سستی و کسل‌کنندگی در آن به چشم آید که گسست ارتباط بین دبیر و دانش‌آموز از روشن‌‌ترین پیامدهای ناگوار آن خواهد بود و نتایج آموزش را عقیم و بی‌اثر می‌سازد. سؤال اصلی و اساسی این است که چگونه می‌توان کلاس درس را جذاب، دلپذیر و خوشایند کرد تا نه فقط مقررات آموزشی، بلکه اشتیاق فراگیران برای یادگیری و حس کنجکاوی وحقیقت‌جویی آنان عمده‌ترین عامل حضورشان در کلاس باشد و رعایت انضباط و مقررات و آداب آموزشی را برای بهر‌ه‌برداری بیشتر از کلاس باعث شود؟آیا می‌توان با قاطعیت و انعطاف‌پذیری و با اعمال حاکمیت و مدیریت بی‌چون و چرا، کلاس را جذاب کرد؟آیا با واگذارکردن فراگیران به حال خود و حذف نظارت و مدیریت، می‌توان کلاس را جذاب ساخت و شوق فراگیر برای حضور در کلاس را برانگیخت؟آیا اجازة هرنوع اظهار نظر، هرنوع سخن و پرسش و به اصطلاح رایج‌تر اجازة «گفتمان آزاد» می‌تواند به جذابیت کلاس کمک کند یا باید به عوامل دیگر توجه کرد و به جای جذابیت زود گذر ـ که نتایج زودگذری از آن حاصل می‌شود ـ به جذابیت پایدار کلاس اندیشید و کلاس درس را با حفظ کلاس بودن و جریان داشتن درس و تعلیم در آن برای فراگیران مبارک و مطلوب گردانید؟
دبیر یکی از ارکان اساسی آموزش و پرورش است و بدون در نظر گرفتن نقش او، نقش سازنده‌ای را نمی‌توان برای تعلیم و تربیت منظور کرد. دبیر نه تنها متخصص مسائل آموزشی، بلکه راهنما،‌ سرمشق، مشاور مشفق و دوست و مشکل‌گشای دانش‌پژوهان است.

شما عزیزان می توانید آموزش پژوهی دبیران ادبیات که بر اساس اخرین بخش نامه آپدیت و بروز رسانی شده است را در این سایت خریداری کنید.

آموزش پژوهی

در فایل حاضر نهایت سعی و دقتمان را نموده ایم که پژوهش عملی دقیقی بر اساس آخرین تجربیاتمان در قالب آموزش پژوهی جهت فرهنگیان عزیز ، دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ فراهم نماییم .

آموزش پژوهی

با این حال پشتیبانی آنلاین ما جهت رسیدگی به راهنمایی و مشاوره ، مشکلات دانلود و هرگونه اعمال نظر های شخصی شما عزیزان فعال می باشد . امیدواریم فایل حاضر بتواند رضایت شما عزیزان را در این زمینه جلب نماید. همانطور که گفتیم پیوست های پر شده و تکمیل آموزش پژوهی نیز که شامل موارد زیر است در فایل دانلودی موجود می باشد:

آموزش پژوهی

آموزش پژوهی

۸۰۰

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0