آموزش پژوهی معلمان پایه چهارم ابتدایی چگونگی کاهش مشکل ضعف و کند نویسی در درس املا

آموزش پژوهی معلمان پایه چهارم ابتدایی

چگونگی کاهش مشکل ضعف و کند نویسی در درس املا در دانش آموز پایه چهارم

نمونه ای کامل و آماده با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۲۵ صفحه

سایت smartilamedu تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت آموزش پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است.تیم تخصصی ما اصالت آموزش پژوهی معلمان پایه چهارم ابتدایی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

آموزش پژوهی

فایل حاضر بر اساس جدید ترین تجربیات تیم تحریریه سایت آموزشی ما می باشد . و امید است نیاز شما دانش پژوهان عزیز را در زمینه تدوین آموزش پژوهی مرتفع سازد.

پشتیبانی فنی و محتوایی سایت به صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته در خدمت شما عزیزان می باشد.

آموزش پژوهی

سرفصلهای موجود در آموزش پژوهی معلمان پایه چهارم ابتدایی به قرار زیر است :

  • عنوان مطلب پیرامون قضیه چگونگی کاهش مشکل ضعف و کند نویسی در درس املا در دانش آموز پایه چهارم
  • سرآغاز سخن پیرامون قضیه چگونگی کاهش مشکل ضعف و کند نویسی در درس املا در دانش آموز پایه چهارم
  • دیباچه پیرامون قضیه  چگونگی کاهش مشکل ضعف و کند نویسی در درس املا در دانش آموز پایه چهارم
  • درک مشکل پیرامون قضیه چگونگی کاهش مشکل ضعف و کند نویسی در درس املا در دانش آموز پایه چهارم
  • بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه چگونگی کاهش مشکل ضعف و کند نویسی در درس املا در دانش آموز پایه چهارم
  • تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه چگونگی کاهش مشکل ضعف و کند نویسی در درس املا در دانش آموز پایه چهارم
  • مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه چگونگی کاهش مشکل ضعف و کند نویسی در درس املا در دانش آموز پایه چهارم
  • بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با چگونگی کاهش مشکل ضعف و کند نویسی در درس املا در دانش آموز پایه چهارم
  • وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات چگونگی کاهش مشکل ضعف و کند نویسی در درس املا در دانش آموز پایه چهارم
  • بررسی بیشتر در رابطه با چگونگی کاهش مشکل ضعف و کند نویسی در درس املا در دانش آموز پایه چهارم
  • ارائه مستندات پیرامون چگونگی کاهش مشکل ضعف و کند نویسی در درس املا در دانش آموز پایه چهارم
  • پیش بینی نتایج در مورد چگونگی کاهش مشکل ضعف و کند نویسی در درس املا در دانش آموز پایه چهارم
  • راهکارها پیرامون قضیه چگونگی کاهش مشکل ضعف و کند نویسی در درس املا در دانش آموز پایه چهارم
  • رفرنس و منبع مورد استفاده چگونگی کاهش مشکل ضعف و کند نویسی در درس املا در دانش آموز پایه چهارم

آنچه پیوست این فایل علاوه بر فایل اصلی وجود دارد عبارت است از :

  • معرفی موقعیت (تحلیل موقعیت)
  • توصیف
    استنباط
  • بازنگری
  • بررسی مشکلات موجود
  • قضاوت و مسئله یابی(بررسی تفاوت بین انتظارات و سطح مطلوب یا وضعیت موجود بررسی شده)
  • تبیین مساله شناسایی شده: (به همراه دلایل و مستندات آن و دانش پشتیبان)
  • راه حل ها یا ایده های انتخابی آموزش پژوهی
  • ایده یا راه حل انتخابی، دلایل و مستندات آن
  • تدوین طرح اجرایی
  • هدف / اهداف اجرای ایده و یا راه حل
  • نیازهای مخاطبان طرح
  • منابع و مواد و رسانه های مورد نیاز
  • گام های اجرای طرح آموزش پژوهی
  • معیارهای موفقیت برنامه
  • گزارش اجرای ایده و ارزشیابی طرح
  • زمان و مکان اجرای طرح
  • گزارش روایی از اجرای طرح
  • توصیف
  • استنباط
  • بازنگری
  • قضاوت
  • بازخوردهای دانش آموزان و تفسیر آن
  • خود ارزیابی کلی(طراحی و اجرای طرح و ایده)
  • منابع و ماخذ

آموزش پژوهی کاملا بر اساس فرم های پیوست ۲ و ۳ دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ می باشد.

دركتابهاي فارسي ابتدايي، همچنين در اين كتاب (فارسي بخوانيم) با موضوعات گوناگوني مواجهيم؛ چه اينكه اكثرموضوعات، اخلاقي وديني است وموضوعات جهاني ـ بين المللي؛ مثل المپيك، سازمان بين المللي يونيسف و موضوعات ملي واسطوره‌اي: نظير آرش كمانگير، ثروتهاي ملي و همچنين موضوعات اجتماعي: مثل رعايت كردن قانون، صرفه جويي در آب و…ازديگر موضوعات اين كتاب است.
شايد يكي از ضعفها كه به دغدغه‌هاي دست‌اندركاران كتابهاي درسي بر مي‌گردد، اين باشد كه سعي زيادي دارند كه بچه‌ها را با موضوعات مختلف از هر جنسي آشنا كنند؛ در حالي كه لازم نيست همه اين موضوعات را بچه‌ها در اين مقطع سني بدانند؛ چه اينكه بعضي از آنها مثلاً براي مقطع راهنمايي ودبيرستان مناسب‌ترند. درس سوم با عنوان «سالهاي دور از خانه» بيشتر براي بچه‌هاي راهنمايي مناسب است؛ چون موضوع به آنها بر مي‌گردد. به قسمتي از اين درس توجه كنيد:
«وقتي بابا ومادر مرا به «مجتمع شبانه روزي راهنمايي» آوردند، خيلي دلم گرفت؛ تازه آن وقت فهميدم چه خانواده خوب وچه روستاي باصفايي دارم».
درس هفتم با عنوان « اگر ديگران نبودند» از يكي از مقالات شاعر گرانقدر مرحوم قيصر امين‌پور استفاده شده است. تا جايي كه مي‌دانيم اغلب شعرها و نوشته‌هاي ايشان براي نوجوانان است وظاهراً اين آموزش پژوهی را نيز از مجله «سروش نوجوان» انتخاب شده است. متن از جهت محتوا براي كودكان كلاس چهارم دبستان سنگين است:
اگر قرار بود هركس تنها نام خودش را صدا كند، سلام و خداحافظي در ميان نبود. هيچ كس انتظار كسي را نمي كشيد. انتظار هم اگر بود به سر نمي آمد. هيچ دري به روي هيچ كس باز نمي‌شد. مهمان ومهماني نبود؛ اگر هم بود ميزباني نبود. صندلي‌ها روبروي هم دور يك ميز جمع نمي‌شدند ونيمكت ها وپارك ها يك نفره بود.
درس يازدهم (ابن سينا) هم مي‌توانست نوجوانانه باشد. گفتيم كه چون آموزش وپرورش مي‌خواهد بسياري از موضوعات را داخل درس بگنجاند؛ بنابراين از معرفي دانشمندان هم چشم پوشي نكرده است:
در اخبار علمي وفرهنگي تلويزيون شنيدم كه براي مراسم هزاره ابن سينا دانشمندان زيادي به شهر همدان رفته‌اند. مادرم هم كه اخبار را مي‌شنيد گفت : ابن سينا دانشمند و پزشك مشهوري است.
سؤال اين است كه اگر مي‌خواستند اين مطلب را براي بزرگسالان بنويسند چگونه مي‌نوشتند؟
۳٫ رعايت ايجاز: به نظرمن مشكل اساسي كتابهاي درسي واين كتاب، حجم زياد بيشتر درسهاست. درس دوم، هشتم وبيستم، چهار صفحه واكثردرسهاي ديگر حداقل سه صفحه
شعر معروف « باران » سروده گلچين گيلاني نيز به خاطر موسيقي تند وخيزابي خود با مضامين شاد وخيال انگيز هم مي‌تواند براي بچه‌ها جذاب باشد
كتاب است؛ چون نوع مطالب، اخلاقي، اجتماعي و از جنس آموزش پژوهی است، معمولاً جذابيت قصه وداستان را ندارند و بچه‌ها در خوانش آنها خسته مي‌شوند. ازنزديك ديده‌ايم كه كودك با خواندن يك صفحه اجازه مي‌خواهد تا خستگي برطرف كند و دوباره بخواند. خيلي ازاين درسها مي‌توانست كوتاه‌تر از اين باشد وهم حق مطلب را ادا كند؛ چه اينكه در بعضي از آنها زوايد و حشو ديده مي‌شود؛ براي مثال درس اول كتاب اين گونه آغاز مي‌شود:
مي خواستم همه چيزرا درباره خدا بدانم. ازخانه بيرون رفتم …زيردرختي، گلي تازه شكفته ديدم. گفتم چه گل زيبايي! گل لبخند زد و گفت: من زيبا هستم؛ اما خدا از همه‌ گلها زيباتر است. او آفريدگار من است. آن كه مرا آفريده ازهمه زيباتر است. نسيم آرامي مي‌وزيد… گفتم نسيم چه مهربان است… گفت من مهربانم؛ اما خدا از همه مهربانتر است. او آفريدگارمن است. آن كه مرا آفريده از همه مهربانتر است… .

شما عزیزان می توانید آموزش پژوهی معلمان پایه چهارم ابتدایی که بر اساس اخرین بخش نامه آپدیت و بروز رسانی شده است را در این سایت خریداری کنید.

آموزش پژوهی

در فایل حاضر نهایت سعی و دقتمان را نموده ایم که پژوهش عملی دقیقی بر اساس آخرین تجربیاتمان در قالب آموزش پژوهی جهت فرهنگیان عزیز ، دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ فراهم نماییم .

آموزش پژوهی

با این حال پشتیبانی آنلاین ما جهت رسیدگی به راهنمایی و مشاوره ، مشکلات دانلود و هرگونه اعمال نظر های شخصی شما عزیزان فعال می باشد . امیدواریم فایل حاضر بتواند رضایت شما عزیزان را در این زمینه جلب نماید. همانطور که گفتیم پیوست های پر شده و تکمیل آموزش پژوهی نیز که شامل موارد زیر است در فایل دانلودی موجود می باشد:

آموزش پژوهی

آموزش پژوهی

۵۱۳

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0