آموزش پژوهی معلمان پایه چهارم چگونگی آموزش اسراف نکردن در امور آموزشی به دانش آموزان

آموزش پژوهی معلمان پایه چهارم

چگونگی آموزش اسراف نکردن در امور آموزشی به دانش آموزان آموزش دهم و نهادینه سازی اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال در دانش آموزان

نمونه ای کامل و آماده با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۲۵ صفحه

سایت smartilamedu تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت آموزش پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است.تیم تخصصی ما اصالت آموزش پژوهی معلمان پایه چهارم را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

آموزش پژوهی

فایل حاضر بر اساس جدید ترین تجربیات تیم تحریریه سایت آموزشی ما می باشد . و امید است نیاز شما دانش پژوهان عزیز را در زمینه تدوین آموزش پژوهی مرتفع سازد.

پشتیبانی فنی و محتوایی سایت به صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته در خدمت شما عزیزان می باشد.

آموزش پژوهی

سرفصلهای موجود در آموزش پژوهی معلمان پایه چهارم به قرار زیر است :

  • عنوان مطلب پیرامون قضیه چگونگی آموزش اسراف نکردن در امور آموزشی به دانش آموزان آموزش دهم و نهادینه سازی اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال در دانش آموزان
  • سرآغاز سخن پیرامون قضیه چگونگی آموزش اسراف نکردن در امور آموزشی به دانش آموزان آموزش دهم و نهادینه سازی اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال در دانش آموزان
  • دیباچه پیرامون قضیه  چگونگی آموزش اسراف نکردن در امور آموزشی به دانش آموزان آموزش دهم و نهادینه سازی اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال در دانش آموزان
  • درک مشکل پیرامون قضیه چگونگی آموزش اسراف نکردن در امور آموزشی به دانش آموزان آموزش دهم و نهادینه سازی اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال در دانش آموزان
  • بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه چگونگی آموزش اسراف نکردن در امور آموزشی به دانش آموزان آموزش دهم و نهادینه سازی اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال در دانش آموزان
  • تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه چگونگی آموزش اسراف نکردن در امور آموزشی به دانش آموزان آموزش دهم و نهادینه سازی اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال در دانش آموزان
  • مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه چگونگی آموزش اسراف نکردن در امور آموزشی به دانش آموزان آموزش دهم و نهادینه سازی اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال در دانش آموزان
  • بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با چگونگی آموزش اسراف نکردن در امور آموزشی به دانش آموزان آموزش دهم و نهادینه سازی اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال در دانش آموزان
  • وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات چگونگی آموزش اسراف نکردن در امور آموزشی به دانش آموزان آموزش دهم و نهادینه سازی اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال در دانش آموزان
  • بررسی بیشتر در رابطه با چگونگی آموزش اسراف نکردن در امور آموزشی به دانش آموزان آموزش دهم و نهادینه سازی اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال در دانش آموزان
  • ارائه مستندات پیرامون چگونگی آموزش اسراف نکردن در امور آموزشی به دانش آموزان آموزش دهم و نهادینه سازی اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال در دانش آموزان
  • پیش بینی نتایج در مورد چگونگی آموزش اسراف نکردن در امور آموزشی به دانش آموزان آموزش دهم و نهادینه سازی اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال در دانش آموزان
  • راهکارها پیرامون قضیه چگونگی آموزش اسراف نکردن در امور آموزشی به دانش آموزان آموزش دهم و نهادینه سازی اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال در دانش آموزان
  • رفرنس و منبع مورد استفاده چگونگی آموزش اسراف نکردن در امور آموزشی به دانش آموزان آموزش دهم و نهادینه سازی اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال در دانش آموزان

آنچه پیوست این فایل علاوه بر فایل اصلی وجود دارد عبارت است از :

  • معرفی موقعیت (تحلیل موقعیت)
  • توصیف
    استنباط
  • بازنگری
  • بررسی مشکلات موجود
  • قضاوت و مسئله یابی(بررسی تفاوت بین انتظارات و سطح مطلوب یا وضعیت موجود بررسی شده)
  • تبیین مساله شناسایی شده: (به همراه دلایل و مستندات آن و دانش پشتیبان)
  • راه حل ها یا ایده های انتخابی آموزش پژوهی
  • ایده یا راه حل انتخابی، دلایل و مستندات آن
  • تدوین طرح اجرایی
  • هدف / اهداف اجرای ایده و یا راه حل
  • نیازهای مخاطبان طرح
  • منابع و مواد و رسانه های مورد نیاز
  • گام های اجرای طرح آموزش پژوهی
  • معیارهای موفقیت برنامه
  • گزارش اجرای ایده و ارزشیابی طرح
  • زمان و مکان اجرای طرح
  • گزارش روایی از اجرای طرح
  • توصیف
  • استنباط
  • بازنگری
  • قضاوت
  • بازخوردهای دانش آموزان و تفسیر آن
  • خود ارزیابی کلی(طراحی و اجرای طرح و ایده)
  • منابع و ماخذ

آموزش پژوهی کاملا بر اساس فرم های پیوست ۲ و ۳ دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ می باشد.

ارائه اطلاعات( شواهد يك):
گردآوری اطلاعات اغلب از طریق چهار روش میسر می شود. این چهار روش عبارتند از: مصاحبه، مشاهده، پرسش نامه و اسناد و ارقام. هر یک از این چهار روش کاربرد ها و ویژگی هایی دارند که لازم است اقدام پژوهان پیش از آغاز و اقدام به پژوهش با این روش ها آشنایی کافی را کسب کنند. این که چه روشی یا فنونی در آموزش پژوهی کاربرد دارد بستگی به موضوع و هدف آن پژوهش دارد. همه اطلاعاتی که جمع آوری می شود شواهد لازم برای اثبات یا رد چیزی نیستند. به بیان دیگر داده ها (اطلاعات) مترادف با شواهد نیستند. شواهد داده هایی هستند که بدان وسیله می توانیم درباره ی تغییرات چیزی یا رخدادی داوری کنیم پس برای اثبات یا رد چیزی باید شواهد قابل قبول داشته باشیم.
بنا بر این در این قسمت تصمیم گرفتم با دیگر همکاران ،دانش آموزان و اولیای آنها مصاحبه هایی داشته باشم.همچنین پرسشنامه ای تهیه نمودم و آن را در اختیار تنی چند از اولیا و همکاران قرار دادم تا از نظرات آنها استفاده نمایم. خودم نیز به جستجو در بین کتاب های مرجع و همچنین مقالات و گزارشات علوم تربیتی و مدیریت آموزشی پرداختم تا با ارائه راهکار های مناسب این مسئله بغرنج را در بین دانش آموزانم از بین ببرم. بنا بر این در جلساتی دست به اقدامات زیر زده شد.
– تشکیل شورا با معلمان جهت توجیه طرح مذکور
– توجیه دانش آموزان در ارتباط با طرح مذکور
– تهیه دفاتر توسط مدیرودانش آموزان جهت طرح مذکور
– طراحی سؤالاتی پیشنهادی در این زمینه وطرح یک سؤال دریک هفته
– نوشتن پیام هایی ازلابه لای ایده های ما ( بهترین ایده ها ) ونصب بردیوار آموزشگاه جهت اطلاع دانش آموزان پایه های دیگر.
– برپایی نمایشگاهی از وسایل دست ساز دانش آموزان با استفاده ازمواد دورریختنی
سه مسئله مطرح شده در کلاس به همراه ایده های برگزیده :
سؤال ۱– چه راههایی پیشنهاد می کنید تا مصرف آب درمنزل کم ترشود؟
– شیرهای آب را همیشه تعمیر کنیم تا چکّه نکنند.
– قبل از شستن ظرف هاآن ها را تمیزکنیم
– به جای شستن حیاط،باید آن را جاروکرد.
– در فاصله شستن سروبدن درحمام،شیرآب را ببندیم.
– ظرفیت لباس های لباسشویی را کامل کنیم.
– برای مسواک زدن از یک لیوان آب استفاده کنیم.
– برای شستن ماشین از چند سطل آب استفاده می کنیم.
– در صورت امکان ،استفاده ازشیرهای آب اتوماتیک درمنازل.
– تبلیغ الگوی درست مصرف کردن آب ازطریق زدن پیام هایی درمکان های عمومی.

شما عزیزان می توانید آموزش پژوهی معلمان پایه چهارم که بر اساس اخرین بخش نامه آپدیت و بروز رسانی شده است را در این سایت خریداری کنید.

آموزش پژوهی

در فایل حاضر نهایت سعی و دقتمان را نموده ایم که پژوهش عملی دقیقی بر اساس آخرین تجربیاتمان در قالب آموزش پژوهی جهت فرهنگیان عزیز ، دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ فراهم نماییم .

آموزش پژوهی

با این حال پشتیبانی آنلاین ما جهت رسیدگی به راهنمایی و مشاوره ، مشکلات دانلود و هرگونه اعمال نظر های شخصی شما عزیزان فعال می باشد . امیدواریم فایل حاضر بتواند رضایت شما عزیزان را در این زمینه جلب نماید. همانطور که گفتیم پیوست های پر شده و تکمیل آموزش پژوهی نیز که شامل موارد زیر است در فایل دانلودی موجود می باشد:

آموزش پژوهی

آموزش پژوهی

۵۲۱

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0