تدوین آموزش پژوهی معلمان دبستان چگونگی حل مشکل دروغگویی و بد دهنی در دانش آموزم

تدوین آموزش پژوهی معلمان دبستان

چگونگی حل مشکل دروغگویی و بد دهنی در دانش آموزم

نمونه ای کامل و آماده با فرمت ورد و قابل ویرایش و در ۲۵ صفحه

سایت smartilamedu تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت آموزش پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است.تیم تخصصی ما اصالت تدوین آموزش پژوهی معلمان دبستان را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

آموزش پژوهی

فایل حاضر بر اساس جدید ترین تجربیات تیم تحریریه سایت آموزشی ما می باشد . و امید است نیاز شما دانش پژوهان عزیز را در زمینه تدوین آموزش پژوهی مرتفع سازد.

پشتیبانی فنی و محتوایی سایت به صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته در خدمت شما عزیزان می باشد.

آموزش پژوهی

سرفصلهای موجود در تدوین آموزش پژوهی معلمان دبستان به قرار زیر است :

  • عنوان مطلب پیرامون قضیه چگونگی حل مشکل دروغگویی و بد دهنی در دانش آموزم
  • سرآغاز سخن پیرامون قضیه چگونگی حل مشکل دروغگویی و بد دهنی در دانش آموزم
  • دیباچه پیرامون قضیه  چگونگی حل مشکل دروغگویی و بد دهنی در دانش آموزم
  • درک مشکل پیرامون قضیه چگونگی حل مشکل دروغگویی و بد دهنی در دانش آموزم
  • بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه چگونگی حل مشکل دروغگویی و بد دهنی در دانش آموزم
  • تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه چگونگی حل مشکل دروغگویی و بد دهنی در دانش آموزم
  • مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه چگونگی حل مشکل دروغگویی و بد دهنی در دانش آموزم
  • بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با چگونگی حل مشکل دروغگویی و بد دهنی در دانش آموزم
  • وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات چگونگی حل مشکل دروغگویی و بد دهنی در دانش آموزم
  • بررسی بیشتر در رابطه با چگونگی حل مشکل دروغگویی و بد دهنی در دانش آموزم
  • ارائه مستندات پیرامون چگونگی حل مشکل دروغگویی و بد دهنی در دانش آموزم
  • پیش بینی نتایج در مورد چگونگی حل مشکل دروغگویی و بد دهنی در دانش آموزم
  • راهکارها پیرامون قضیه چگونگی حل مشکل دروغگویی و بد دهنی در دانش آموزم
  • رفرنس و منبع مورد استفاده چگونگی حل مشکل دروغگویی و بد دهنی در دانش آموزم

آنچه پیوست این فایل علاوه بر فایل اصلی وجود دارد عبارت است از :

  • معرفی موقعیت (تحلیل موقعیت)
  • توصیف
    استنباط
  • بازنگری
  • بررسی مشکلات موجود
  • قضاوت و مسئله یابی(بررسی تفاوت بین انتظارات و سطح مطلوب یا وضعیت موجود بررسی شده)
  • تبیین مساله شناسایی شده: (به همراه دلایل و مستندات آن و دانش پشتیبان)
  • راه حل ها یا ایده های انتخابی آموزش پژوهی
  • ایده یا راه حل انتخابی، دلایل و مستندات آن
  • تدوین طرح اجرایی
  • هدف / اهداف اجرای ایده و یا راه حل
  • نیازهای مخاطبان طرح
  • منابع و مواد و رسانه های مورد نیاز
  • گام های اجرای طرح آموزش پژوهی
  • معیارهای موفقیت برنامه
  • گزارش اجرای ایده و ارزشیابی طرح
  • زمان و مکان اجرای طرح
  • گزارش روایی از اجرای طرح
  • توصیف
  • استنباط
  • بازنگری
  • قضاوت
  • بازخوردهای دانش آموزان و تفسیر آن
  • خود ارزیابی کلی(طراحی و اجرای طرح و ایده)
  • منابع و ماخذ

آموزش پژوهی کاملا بر اساس فرم های پیوست ۲ و ۳ دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ می باشد.

صداقت و راستى انواعى دارد; از جمله: صداقت در گفتار, صداقت در رفتار, صداقت در وعده و قول و قرارها, صداقت در امضاها و تعهدات, راستى در معاشرت, در معاملات و دادوستدها, صداقت با خدا و با خویشتن و با مردم, صداقت در هرکدام از این موارد مفهوم خاصى پیدا مى کند.
توصيف وضع موجود
اینجانب ……………… آموزگار پایه …………آموزشگاه ………….. هستم و مدت ……… سال است که سابقه خدمت در آموزش و پرورش دارم. در سال تحصیلی اخیر نکته ای که توجه مرا به خود جلب نمود دروغگویی و بد دهنی یکی از دانش آموزان به نام مهسا بود وبا توجه به شواهدی که داشته ام مسئله مورد نظرم که مشکل اخلاقی و انضباطی دانش آموزان به قرار زیر بود:
در روزهای آغازین سال تحصیلی متوجه برخی دروغگویی از جانب تعدادی از دانش آموزان مخصوصا مهسا شدم به حدی که این مسئله نوعی گریز و بیزاری به من القا کرد. اما بعد از دو سه روز از سال تحصيلي متوجه شدم که با صحبت های من مهسا کمی صادق تر و متمایل تر به راستگویی شده بود و کمی جو مدرسه رو به دوستی پیش می رود و به این نتیجه رسیدم که می توان از در دوستی با ایشان وارد شد .
گرد آوري شواهد يك
برای اینکه مسئله ای که ذهنم را به خود مشغول کرده بود، برایم روشن تر شود و دلایل رفتارهای غیر­عادی او را مورد بررسی قرار دهم، درصدد جمع آوری اطلاعات از روشها ومنابع مختلف برآمدم.
روشهایی که در این پژوهش از آنها بهره گرفته شده، عبارتند از :
۱ – مشاهده رفتار دانش آموزدر موقعیت های مختلف
۲ – مصاحبه با خود دانش آموز و والدین او
۳ – اجرای پرسشنامه
۴ – اجرای گروه سنجی در کلاس
منابع كسب اطلاعات مورد نیاز به قرار زير می باشد:
الف : خود دانش آموز
ب : والدین دانش آموز
ج : همکلاسی های او
د : آموزگاران سال های گذشته
ه : پرونده تحصیلی وی

شما عزیزان می توانید تدوین آموزش پژوهی معلمان دبستان که بر اساس اخرین بخش نامه آپدیت و بروز رسانی شده است را در این سایت خریداری کنید.

آموزش پژوهی

در فایل حاضر نهایت سعی و دقتمان را نموده ایم که پژوهش عملی دقیقی بر اساس آخرین تجربیاتمان در قالب آموزش پژوهی جهت فرهنگیان عزیز ، دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان ماده ۲۸ فراهم نماییم .

آموزش پژوهی

با این حال پشتیبانی آنلاین ما جهت رسیدگی به راهنمایی و مشاوره ، مشکلات دانلود و هرگونه اعمال نظر های شخصی شما عزیزان فعال می باشد . امیدواریم فایل حاضر بتواند رضایت شما عزیزان را در این زمینه جلب نماید. همانطور که گفتیم پیوست های پر شده و تکمیل آموزش پژوهی نیز که شامل موارد زیر است در فایل دانلودی موجود می باشد:

آموزش پژوهی

آموزش پژوهی

۵۸۲

توجه : ما در رابطه با بدون نقص بودن و خالی از اشکال بودن فایل هایمان هیچ ادعایی نداریم. در برخی از موارد بیشتر سعی شده است الگویی به شما معرفی شود که کار شما را در تکمیل و تدوین فایل راحت نماید. بنا بر این برای کسب امتیاز کامل و مورد قبول واقع شدن نیاز است که حتما خودتان هم بر روی فایل دریافتی وقت بگذارید تا آنچه را که مد نظر تان هست به صورت دقیق ارائه دهید. تنها ادعای ما این است که در صورت عدم رضایت شما از فایل دریافتی ، قطعا و بلا شک هزینه شما کامل برگشت داده می شود. شماره تماس پشتیبانی 09307431004

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0